Kiedy zagłębiam się w urzekającą podróż Craiga Revela Horwooda, staje się jasne, że ten człowiek nie jest jedynie sędzią o surowej twarzy w „Strictly Come Dancing”. To artysta o wielu obliczach – od utalentowanego choreografa po enigmatycznego piosenkarza.
Jako zagorzały wielbiciel podzielę się fascynującą ciekawostką: Craig Revel Horwood wkracza na niezbadane terytorium! Z nutą niepokoju wyznaje: „To niesamowicie denerwuje”. W przypadku surowego sędziego, znanego z krytycznego spojrzenia i niskich ocen w „Strictly Come Dancing”, role się odwracają, gdy przygotowuje się na zmierzenie się z werdyktem świata w sprawie swojego niezwykłego występu – nie jako tancerz, ale jako piosenkarz!
Craig przyznaje, że nie jest zbyt obeznany z branżą muzyczną i spodziewa się krytyki, ale stara się podejść do niej nonszalancko. Z jego wypowiedzi wynika jednak, że rzeczywiście mu na tym zależy. Wyjaśnia, że wszystkie piosenki na albumie to te, które uwielbia i wierzy, że poradzi sobie dobrze na żywo. Ponadto zapewnia, że album nie jest w żaden sposób manipulowany ani autotuningowany; dostajesz to, co słyszysz.
Jako wieloletni entuzjasta teatru i głęboko doceniający występy muzyczne, uważam wiadomość o nadchodzącym programie Craiga „Revelations: Songs Boys Don’t Sing” za szczególnie intrygującą. Biorąc pod uwagę moje wieloletnie uczestnictwo w przedstawieniach i musicalach, mogę zaświadczyć, że rzeczywiście wiele utworów zwykle wykonywanych przez kobiety przemawia również do wykonawców płci męskiej.
W nadchodzącym roku poprowadzi ich w trasę koncertową, dzieląc się historiami swoich decyzji. Fanów „Strictly” może zaintrygować odkrycie, że Craig doskonalił swój talent wokalny w chórze „Miss Saigon” i „Crazy For You”, zanim zaczął pracować jako reżyser, choreograf i osoba zajmująca się domem. Hymny takie jak „This Is My Life” Shirley Bassey charakteryzują się potężnym, dźwięcznym głosem i dużą ilością nastawienia. Z drugiej strony łagodniejsze, emocjonalne ballady, takie jak „Memory” z albumu Cats, śpiewane są nie w roli samego siebie, 59-letniego geja z pełną wydarzeń przeszłością i świetlaną przyszłością przed sobą. Śpiewanie przy świecach w studiu nagraniowym w Soho sprawiło, że poczuł się odsłonięty: „Czułem się zupełnie nagi w tym pokoju”.
Za chwilę zagłębimy się w ten temat, ale rozmowa z jedynym pozostałym oryginalnym sędzią panelu Strictly Come Dancing bez omówienia kontrowersji, które wstrząsnęły popularnym serialem BBC, może być trudna. Zawodowy tancerz Giovanni Pernice zaprzecza oskarżeniom o znęcanie się, mimo to opuścił obsadę. Jego oskarżycielka, Amanda Abbington, spotkała się z groźbami przemocy ze strony niektórych członków społeczeństwa. Graziano Di Prima wyraził ubolewanie, że w poprzednim sezonie kopnął swojego partnera-celebrytę, ale nie wróci. Pojawiły się inne zarzuty, a BBC prowadzi obecnie dochodzenie w związku z publikacją tego artykułu.
Craig wspomina, że nie jest pewien sytuacji, ponieważ jego interakcje z tymi ludźmi ograniczają się do wspólnej pracy podczas trasy Strictly Come Dancing Live. Jednakże stwierdził, że są naprawdę czarujące i nie był świadkiem żadnego negatywnego zachowania.
Podczas produkcji programu telewizyjnego moje interakcje z Giovannim, Graziano i innymi tancerzami były ograniczone do minimum. Oto powód: Moje zaangażowanie w odkrywanie prawdy pozostaje niezachwiane, dlatego skupiam się wyłącznie na ich jednominutowym i trzydziestosekundowym występie. Nie zagłębiam się w to, w jaki sposób doskonalili te umiejętności, aby osiągnąć ten etap. Ten aspekt ich podróży należy do nich i nas nie dotyczy.
Sędziowie są odizolowani od wszystkich innych osób w Elstree Studios, gdzie nagrywane są „Strictly”. Dla jasności, tancerze i celebryci znajdują się na parterze, garderoba i powiązane pomieszczenia znajdują się na pierwszym poziomie, a my jesteśmy na drugim piętrze. W mediach krążyły pogłoski, w jaki sposób sędziowie mogli nie być świadomi tego, co się dzieje, ale w rzeczywistości biorę udział tylko w soboty, a całe szkolenie odbyło się wcześniej. W związku z tym nie jestem świadkiem żadnego z nich bezpośrednio.
Jako zagorzały fan byłem zaskoczony niedawnymi plotkami sugerującymi, że sędziowie wchodzą do sal prób podczas finałów, aby przydzielać tańce. Chociaż desperacko trzymam się nadziei, że to nieprawda, nie jestem pewien, dopóki nie zostanie przeprowadzone dokładne dochodzenie. Spekulacje wokół tej kwestii są niepokojące, ponieważ jest to raczej szał karmienia niż świadoma dyskusja. Najlepiej byłoby dla wszystkich, gdybyśmy wszyscy cierpliwie czekali, aż prawda wyjdzie na jaw w sądzie lub podobnym środowisku, abyśmy mogli w końcu odkryć fakty leżące u podstaw tych zarzutów i zapewnić jasność sytuacji.
Czy logiczne nie jest założenie, że jako sędzia dokładnie przyjrzy się parom, aby zapewnić autentyczność, tak aby nie dostrzegł żadnych oznak niezgody, gdyby one istniały? W końcu aktorzy podczas swoich występów mogą symulować emocje. Jeśli podczas tańca Paso Doble obecne jest prawdziwe napięcie, można je wykorzystać w przedstawieniu. Pamiętaj, że mówimy tutaj o aktorach, a nie o zakochanych parach; dlatego nie trzeba być zakochanym, aby tańczyć rumbę.
Jako zwolennik tańca zauważyłem, że czasami trudno jest dostrzec autentyczność więzi łączącej parę podczas oglądania jej występu, zwłaszcza jeśli para świetnie radzi sobie z utrzymaniem swojego charakteru na scenie. Jednakże jako obserwator, a nawet sędzia, zwróciłbym uwagę na wszelkie oznaki rozłączenia, jeśli je zauważę. Fascynujące jest obserwowanie par tanecznych, które pomimo różnic osobistych poza sceną potrafią podczas swoich występów stworzyć iluzję głębokiego uczucia. Przypomina to sytuację niektórych współpracowników, którzy być może nie podzielają prawdziwych uczuć, ale od nich wymaga się, aby stwarzali harmonijny wizerunek. Kunszt i kunszt tych tancerzy sprawiają, że trudno odróżnić rzeczywistość od performansu.
Czy jest skłonny sądzić, że niektóre ze zgłoszonych zachowań w bezwzględnej, praktycznej sferze profesjonalnego tańca mogą być typowe? Cóż, to skomplikowane. W grę wchodzą takie czynniki, jak miejsce szkolenia i zakres szkolenia. Na przykład sportowcy olimpijscy stosują różne narzędzia szkoleniowe. Podobnie jest w piłce nożnej, gdy trener naciska na ciebie do granic możliwości. W końcu to sport wymagający rywalizacji. Jednak wyzwanie staje się tym bardziej widoczne, gdy spotykają się z nim gwiazdy, które nie są zaznajomione z takimi środowiskami. Tym, co czyni tę sytuację szczególnie uderzającą, jest to, że taniec z partnerem wiąże się z kontaktem fizycznym, co może być dla nich zaskakujące.
„Za pierwszym razem, gdy robisz pas de deux, jesteś naprawdę zawstydzony i to okropne, ponieważ ktoś cię podnosi, podnosi i rzuca. Poślizgnięcia się zdarzają. Jesteś tak blisko. Trzeba się przyzwyczaić do dotykania się, łapania, czasami w nieodpowiednich miejscach, przez przypadek. To z pewnością mój trening.
Jako nastolatek w swoim rodzinnym mieście Ballarat w stanie Wiktoria w Australii miał instruktora baletu pochodzącego z Rosji. Kobieta ta zwykła dyscyplinować swoich uczniów, uderzając ich laską. Zrobiła to, żeby sprawdzić, czy do podnoszenia nie używamy mięśni ud, ale ścięgna podkolanowe. W dzisiejszych czasach takie zachowanie nie byłoby tolerowane, bo nie można wejść do klasy z laską i zacząć krzyczeć na ludzi, prawda?
Podejście do nauczania uległo znaczącym zmianom, jednak są momenty, w których konieczna jest namacalna interakcja – wyjaśnia. Na przykład w tańcu towarzyskim ważne jest, aby ramiona pozostały rozluźnione. Aby pomóc im zapamiętać, może być konieczne delikatne szturchnięcie w celu opuszczenia ramion – to tylko część rutyny.
W „Strictly Come Dancing” Craig jest znany z tego, że zawsze jest dobrze ubrany, więc zaskakujące jest znalezienie go swobodnie ubranego w pubie w londyńskiej Fitzrovii, w szortach i T-shircie promującym Mushroom Giant, zespół rockowy, w którym jego brat Trent gra bębny. Pomimo swojego entuzjazmu dla muzyki, Strictly traktuje bardzo poważnie. Jeśli chodzi o obietnicę BBC dotyczącą zapewnienia opiekunów podczas sesji szkoleniowych, rodzi to pewne pytania.
„Myślę, że to wspaniała koncepcja! Świetnie sprawdza się w kinach i naprawdę zmienia ogólną atmosferę. Można powiedzieć, że zapewnia „widok z lotu ptaka” na całą scenę. Pozwól jednak, że coś wyjaśnię. Chociaż może się wydawać, że Gdy zaglądamy za kulisy, okazuje się, że w projekt zaangażowany jest cały zespół – operatorzy kamer, technicy oświetlenia, inżynierowie dźwięku, a nawet asystent producenta sporządzający notatki na temat potencjalnych najważniejszych momentów do późniejszej recenzji. Zatem zasadniczo te programy nie są ukrytymi dokumentami, ale są to celowo filmowane sesje treningowe transmitowane w telewizji.”
Jako doświadczony reżyser teatralny z wieloletnim doświadczeniem widziałem już wszystko – wzloty i upadki, triumfy i udręki związane z pracą w tym tętniącym życiem i nieprzewidywalnym świecie. Jednej rzeczy się nauczyłem: ważne jest, aby mieć przyzwoitkę podczas przedstawień, zwłaszcza tych, w których biorą udział młodzi wykonawcy.
Tim Davie, szef BBC, chce, aby program Strictly Come Dancing przedkładał rozrywkę nad intensywną rywalizację. W odpowiedzi Craig Revel Horwood, sędzia programu, powiedział: „Zawsze chodziło wyłącznie o rozrywkę, a nie o prawdziwe konkursy. Nie zapisałabyś się do Ann Widdecombe, prawda? Bądźmy szczerzy, żadna z gwiazd nie mogłaby zostać zawodowych tancerzy, może z wyjątkiem Laytona. Jednak widzowie krytykowali Laytona Williamsa jako utalentowanego tancerza ze względu na rolę Billy’ego Elliota na scenie. „To zupełnie inna sprawa” – zauważa Craig z uśmiechem.
Zamiast jego pierwotnej wypowiedzi można by to ująć w następujący sposób: Woli omawiać album, do którego skrupulatnie się przygotowywał, doskonaląc swój głos pod okiem wokalistek Strictly, Rietty Austin i Hayley Sanderson. W chwili zwątpienia przyznał: „Przed wejściem do studia ogarnął mnie strach. To była sytuacja, w której trzeba albo zginąć. Jedyne, o czym mogłem pomyśleć, to: «Kim właściwie jest Craig Revel Horwood? Co tak naprawdę kryje się za jego głosem? brzmi jak?”
Okazuje się, że jest znacznie bardziej miękki, niż się spodziewano. Nie osądza innych i ma w sobie niewinność, którą rzadko można zobaczyć, bo wystawia na światło dzienne. Co ciekawe, Craig interpretuje piosenkę Olivera! zatytułowany „As Long As He Needs Me”, który pierwotnie Nancy śpiewał w sposób osobisty o swoim problematycznym chłopaku. Wyjaśnia: „Mogłoby to przypominać więź, jaką dzielę z ojcem, choć skomplikowaną, naznaczoną przemocą, ale miłość do tego, kim są”. Craig podzielił się wcześniej spostrzeżeniami na temat swoich napiętych relacji ze swoim zmarłym ojcem Philipem, emerytowanym oficerem Królewskiej Marynarki Wojennej Australii, który popadł w alkoholizm.
Jako zagorzały entuzjasta starałem się uwolnić i pozwolić, aby moje uczucia panowały nieokiełznane. Siedząc przed Strictly, zachowuję surową fasadę i czujnie się strzegę. Ten wyraźny kontrast jest bardzo odległy od osobowości telewizyjnej, którą wszyscy znają. Chodzi o zdarcie warstw i odsłonięcie mojego prawdziwego ja, prawdziwego głosu i nieokiełznanych emocji.
Jest jednak jedna piosenka, którą wstrzymuje. „Chcę zachować jednego na nasz ślub, bo myślę, że bierzemy ślub w 2027 roku”. Jego małżeństwo z Jonathanem, młodszym o 22 lata ratownikiem medycznym, było już kilkakrotnie przekładane, ale teraz czekają jeszcze dłużej. . „To ma związek z moją hydrauliką” – mówi Craig, sfrustrowany tempem renowacji swojej rezydencji z siedmioma sypialniami z wieżyczkami w pobliżu Rutland Water. „Półtora roku zajęło samorządowi zebranie wszystkiego, zanim budowa mogła zostać zrealizowana. Chcemy też zrobić ogród. To wymaga dwóch lat, aby się rozwinąć i urosnąć, w przeciwnym razie nie moglibyśmy zawrzeć związku małżeńskiego pod fragmentami archidiecezji. Chcemy wziąć ślub na małej wyspie, więc zbudujemy most.
Jako długoletni planista wydarzeń i osoba dbająca o budżet stoję przed trudnym, ale ekscytującym zadaniem: zorganizowaniem dwóch ceremonii z okazji nadchodzących zaślubin. Pierwsza ceremonia odbędzie się w naszym lokalnym kościele, w którym ze względu na ograniczoną przestrzeń może uczestniczyć tylko 60 członków naszej najbliższej rodziny. Jest to znaczące ograniczenie, ale dodaje intymnego i osobistego charakteru okazji, którą cenię.
Czy byłoby możliwe, aby zaśpiewał w „Strictly Come Dancing”? W humorystyczny sposób sugeruje, że tylko wtedy, gdy duża liczba osób napisze do BBC z prośbą o jeden z jego utworów z albumu, a popyt stanie się tak duży, że nie będą mogli tego nie zauważyć, może to nastąpić. Wyjaśnia jednak, że promowanie się w ten sposób jest z ich strony niedozwolone.
Jako zapalona entuzjastka tańca możesz zastanawiać się nad moimi planami na przyszłość po tym, jak mój emocjonalny występ podczas finału Strictly w okresie świąt Bożego Narodzenia wywołał spekulacje na temat mojego odejścia. Czy planuję wycofać się ze sceny pod zachodzącym słońcem? Absolutnie nie! Moja miłość do tańca jest zbyt głęboka, a ten spektakl jest dla mnie twórczym ujściem. To rzadka okazja, podczas której mogę przez cały rok doświadczać tańca w tak wyjątkowy sposób. Chociaż dostaję szansę na choreografię i reżyserię, nic nie może się równać ze Strictly. Musiałbym zostać siłą usunięty w drodze walki lub puszczony, zanim rozważyłbym wycofanie się z tej niesamowitej podróży.
- Debiutancki solowy album Craiga Revelations – Songs Boys Don’t Sing ukaże się 18 października w Westway Music, a następnie będzie koncertował w całym kraju od 4 kwietnia do 28 czerwca 2025 r. craig revel horwood.com.
- USD PLN PROGNOZA
- EUR PLN PROGNOZA
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- DEGEN PROGNOZA. DEGEN kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- BTC PROGNOZA. BTC kryptowaluta
- SAMO PROGNOZA. SAMO kryptowaluta
- PRIME PROGNOZA. PRIME kryptowaluta
- KIN PROGNOZA. KIN kryptowaluta
- Binance ogłasza notowanie kontraktów futures na tę główną kryptowalutę: Szczegóły
2024-08-16 14:08