Reżyser Brada Pitta i George’a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Jako doświadczony krytyk filmowy, który widział zarówno arcydzieła kina, jak i katastrofy, muszę powiedzieć, że najnowsze przedsięwzięcie Apple Television+, „The Brothers”, zdaje się nie trafić w sedno. Śledząc karierę Jona Wattsa od jego skromnych początków w niezależnym kinie po jego błyskawiczny awans w Marvel Cinematic Universe, wiązałem z tym projektem duże nadzieje. Wygląda jednak na to, że sukces Spider-Mana mógł uderzyć Wattsowi do głowy, czego efektem był niedopracowany scenariusz, pozbawiony humoru i serca.


Szef Wolves podzielił się swoimi przemyśleniami na temat tego, dlaczego jest mało prawdopodobne, aby Brad Pitt i George Clooney ponownie połączyli siły, aby w najbliższej przyszłości stworzyć kontynuację popularnego filmu Apple TV+.

Jon Watts ujawnił, że decyzja o anulowaniu długo oczekiwanej kontynuacji, hitu oglądanego częściej niż jakikolwiek inny film w serwisie streamingowym, była jego decyzją, a nie Apple.

Krótko mówiąc, Watts przyznał w sobotę w Deadline, że to on, a nie Apple, podjął decyzję o wstrzymaniu produkcji kontynuacji Wolves. Wyjaśnił, że stracił wiarę w Apple jako partnera do współpracy w celach twórczych.

Według Wattsa historia zaczyna się, gdy Apple nagle zmienił plan premiery filmu. Zamiast szerokiego debiutu kinowego zdecydowali się początkowo na ograniczone pokazy, a następnie szybko przenieśli warty 200 milionów dolarów film do transmisji strumieniowej – co Watts określił jako „całkowicie nieoczekiwany zwrot akcji”.

Wyraził swoje zdziwienie i poprosił, aby nie ujawniali, że pracuje nad kontynuacją. Zlekceważyli jednak jego prośbę i umieścili tę wiadomość w swoim komunikacie prasowym, najwyraźniej w ramach taktyki mającej na celu przedstawienie pozytywnego obrazu przejścia na streaming.

Zniechęcony okolicznościami Watts zdecydował się „spokojnie zwrócić środki”, które Apple zapewnił mu na kontynuację.

Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Wspomniał, że zdecydował się nie poruszać tego tematu, ponieważ był bardzo dumny z filmu i nie chciał wywoływać nieuzasadnionego negatywnego rozgłosu.

„Praca z Bradem, Georgem, Amy, Austinem, Poorną i Zlatko była przyjemnym doświadczeniem i chętnie skorzystam z okazji, aby zrobić to jeszcze raz. Jednak wbrew plotkom Apple nie zrezygnowało z kontynuacji Wolfs; stworzyłem Sam podjąłem tę decyzję ze względu na utratę zaufania do nich jako do kreatywnego współpracownika.

Zaledwie trzy krótkie miesiące temu z radością dowiedziałem się, że mój film został wybrany do kontynuacji – co było nieoczekiwanym wydarzeniem, które miało miejsce zaledwie kilka tygodni przed premierą na dużym ekranie podczas cenionego 81. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Cóż za burzliwa podróż!

W sierpniu THR dowiedziała się, że reżyser i scenarzysta Wolfa, Watts, podpisał nową umowę z Apple na wyreżyserowanie kontynuacji nadchodzącej komedii akcji.

W międzyczasie z radością dowiedziałem się bezpośrednio, że zgodnie z zapowiedzią Deadline ponownie wcielę się w swoje role, aby w przyszłości współpracować zarówno z Pittem, jak i Clooneyem.

Oprócz głównej prezentacji ujawniono, że serial „Wilki” zadebiutuje w Apple TV+ 27 września, po krótkiej, tygodniowej emisji kinowej, którą zajmie się Sony.

Pierwotnie Wilki miały zostać udostępnione w kinach przed premierą w Apple TV+. Jednak plany te zostały od tego czasu zmienione.

Według doniesień Pitt i Clooney rzekomo otrzymali po 35 milionów dolarów za role w filmie o napadzie i zażądali, aby film był wyświetlany w kinach.

Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple
Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Jednak twórcy w Apple początkowo zmienili zdanie na temat strategii wydawniczej; w związku z tym film, który według plotek kosztował aż 200 milionów dolarów całkowitych kosztów produkcji, będzie wyświetlany przez tydzień wyłącznie w kinach w USA.

We wszystkich pozostałych regionach przeznaczony jest na platformy streamingowe, co czyni go niewątpliwie jednym z najkosztowniejszych wyprodukowanych dotychczas filmów telewizyjnych.

Po serii kosztownych filmów wyprodukowanych przez serwis streamingowy, takich jak Napoleon, Killers of the Flower Moon i Argylle, które nie przyciągnęły widzów do kin, wydaje się, że Apple ponownie przemyśleł swoje podejście.

George Clooney zaprzeczył twierdzeniom, że jego zarobki wyniosły 35 milionów dolarów, zamiast tego stwierdził, że rzeczywista suma była znacznie niższa, znacznie niższa od podawanej kwoty.

Dodał jednak, że sposób w jaki to wszystko wyszło, był „kiepski”.

Powiedział: „Chcielibyśmy tego, chcieliśmy tego, a Brad i ja oddaliśmy część naszej pensji, aby to zrobić. Po drodze mieliśmy pewne trudności i to się zdarza.

Chociaż jest to z pewnością rozczarowujące, nie można zaprzeczyć, że wiele osób nadal będzie miało okazję obejrzeć ten film, ponieważ wkrótce będzie on wyświetlany w kilkuset kinach. Byłoby jednak lepiej zapewnić szerszą publikację.

Powiedział, że wciąż „pracujemy nad ekonomiką przesyłania strumieniowego”, ale dodał: „Rozmyślamy nad tym. Potrzebujemy Apple i Amazon, a oni potrzebują Sony lub Warnerów, którzy robią to od 100 lat.

Kiedy po raz pierwszy ukazał się oryginalny film o kumplach-gliniarzach, spotkał się z ostrą krytyką ze strony recenzentów. Określili to jako chaotyczną katastrofę, jednogwiazdkowy film i nieznośnie zabawną komedię.

W innym scenariuszu wilki tropią dwóch byłych współpracowników Ocean’s Eleven, którzy niechętnie jednoczą się, aby rozwiązać problem wynikający z odkrycia przez trudnego prokuratora okręgowego zmarłej młodej osoby dorosłej, z którą spędziła krótką intymną noc.

Krytycy twierdzą jednak, że filmowi, który może pochwalić się niespotykanym budżetem na jakąkolwiek produkcję strumieniową, rozczarowująco brakuje głębi. Siddhant Adlakha z IGN szczególnie ostro opisał go jako przypominający dopracowany film studencki nakręcony przez zamożnego nastolatka, który odżywiał się dietą medialną składającą się głównie z wczesnych dzieł Guya Ritchiego.

Xan Brooks z The Guardian stwierdził, że może to być Jon Watts, reżyser, który zgromadził bogactwo dzięki trylogii Spider-Man w Marvel Cinematic Universe, i to z niego się wyśmiewa. Dzieje się tak, ponieważ wydaje się, że jego praca stworzyła film będący ucieleśnieniem wirusowego mema z dwoma Spider-Menami wskazującymi na siebie.

Reżyser Brada Pitta i George'a Clooneya Wolfs ujawnia, że ​​odwołał kontynuację, ponieważ nie „ufał” już Apple

Robbie Collin z „The Telegraph” nazwał film „bałaganem”.

Jako zagorzały fan George’a Clooneya nie mogę powstrzymać ukłucia niepokoju, gdy słyszę, że czuje się niedoceniany przez Quentina Tarantino. Jeśli George nadal będzie tak porywający, jak jego ostatnie role, nie minie dużo czasu, zanim wątpliwości Tarantino co do tego, czy jest prawdziwą gwiazdą filmową, potwierdzą się.

W skrócie Adlakha stwierdza, że ​​problemy z filmem pokazywanym w niedzielny wieczór w Wenecji pojawiają się dość często i od początku.

Krytycy twierdzą, że Watts mógł w dużym stopniu polegać na atrakcyjności Clooneya i Pitta, aby zapewnić filmowi sukces kasowy. Twierdzą, że fabuła była słabo rozwinięta, a scenariuszowi brakowało zarówno humoru, jak i głębi emocjonalnej.

2024-11-24 22:49