Platforma gier Web3 Unioverse zatrudnia Erica Petersona na stanowisku CCO

Jako doświadczony weteran branży gier z dziesięcioleciami doświadczenia za sobą, z radością witam Erica Petersona na pokładzie jako dyrektora kreatywnego w Unioverse. Jego imponujące CV mówi samo za siebie – od pracy nad klasycznymi tytułami, takimi jak Wing Commander, StarLancer i Conquest: Frontier Wars, po współzałożycielstwo Digital Anvil i Fever Pitch Studios oraz współpracę z Chrisem Robertsem przy Star Citizen.

Podczas ważnej nominacji Eric Peterson, współzałożyciel niezwykle popularnej gry symulacyjnej kosmicznej Star Citizen, został mianowany nowym dyrektorem kreatywnym Unioverse – innowacyjnej platformy gier Web3.

Peterson będzie kierować kreatywnym kierunkiem i rozwojem gier, koncentrując się na zwiększaniu popularności gier Web3 i atrakcyjności dla entuzjastów konwencjonalnych gier wideo.

Mając bogate doświadczenie w tworzeniu gier wideo, Peterson jako twórca Unioverse wnosi znaczący wkład w Random Games. Wcześniej był zaangażowany w tworzenie hitowych tytułów, takich jak Wing Commander, StarLancer i Conquest: Frontier Wars. Był także współzałożycielem Digital Anvil i Fever Pitch Studios, gdzie blisko współpracował z Chrisem Robertsem przy długo oczekiwanym projekcie Star Citizen.

„Jestem podekscytowany rozpoczęciem mojej nowej podróży z Random Games i Unioverse, gdzie wykorzystam swoją kreatywność w tworzeniu najwyższej klasy gier w urzekającym środowisku Unioverse. Nasz zespół stara się stawić czoła powszechnym irytacjom graczy, umożliwiając działania, których niektóre firmy nie akceptują, takie jak handel zaawansowanymi postaciami lub bronią. Ten problem został rozwiązany poprzez nasz rynek przedmiotów w grach, umożliwiając graczom swobodny handel i czerpanie większej przyjemności z ich ukochanych gier. – wyraził Peterson.

Jako inwestor kryptowalutowy w Unioverse mogę powiedzieć, że moja rola jako dyrektora handlowego (CCO) polega na aktywnym wyszukiwaniu potencjalnych partnerów do naszego projektu Metaverse i zapewnianiu najwyższej jakości wydawanych przez nas gier. Będę ściśle współpracować z moimi szanownymi kolegami, w tym dyrektorem technicznym Wyethem Ridgwayem, szefem marki Bryanem Clarkiem i dyrektorem generalnym Tonym Harmanem, aby mieć pewność, że Unioverse osiągnie swoje cele i zapewni naszej społeczności wyjątkowe wrażenia z gry.

Jako analityk gier opisałbym to w ten sposób: tworząc gry uniwersum, naszym priorytetem jest uczynienie ich przystępnymi dla doświadczonych graczy, którzy mogą nie mieć rozległej wiedzy na temat technologii Web3 lub kryptowalut. Elementy te są zintegrowane z grami w intuicyjny i przyjazny dla użytkownika sposób, dzięki czemu gracze mogą cieszyć się rozgrywką bez odczuwania potrzeby zagłębiania się w złożoność leżącą u podstaw technologii blockchain.

2024-07-18 17:14