Jako doświadczony entuzjasta teatru z dziesięcioleciami doświadczenia za sobą, pociąga mnie ten intrygujący dramat na Broadwayu rozgrywający się na naszych oczach. Patti LuPone, legenda sama w sobie, oraz obsada „Współlokatora” znajdują się w centrum burzy, która wywołała gorące dyskusje na temat szacunku, współpracy i niepisanych zasad społeczności teatralnej.
Uznana aktorka teatralna Kecia Lewis publicznie skrytykowała weterankę Patti LuPone za komentarze uznane za obraźliwe i w zamian żąda przeprosin.
59-letnia Lewis wyraziła swoje obawy dotyczące 75-letniej aktorki i piosenkarki w publicznym liście, który udostępniła w weekend w obszernym filmie na Instagramie.
Całkowicie zgadzam się z Lewisem, że komentarze LuPone wydawały się subtelnie dyskryminujące, wynikające z miejsca uprzywilejowanego i graniczące z zastraszaniem. Zamiast tego uważam, że LuPone mógłby wybrać bardziej konstruktywne podejście, aby wspierać środowisko ceniące szacunek, empatię i różnorodność.
Lewis wyjaśniła, że jej komentarze skierowane do LuPone podczas wystąpień publicznych opierały się wyłącznie na jej osobistym punkcie widzenia w odniesieniu do rzekomych lekceważeń.
Jako oddany fan pełen entuzjazmu, pozwolę sobie wyjaśnić, że wyrażam jedynie myśli i uczucia Keishy Lewis, a nie obsady, ekipy czy producentów „Hell’s Kitchen”. To Keisha zdobyła tegoroczną nagrodę Tony dla najlepszej aktorki drugoplanowej w musicalu.
Post udostępniony przez Kecię Lewis (@therealkecialewis)
Według Lewisa LuPone skontaktowała się z przedstawicielami Shubert Theatre na Broadwayu (miejsca, w którym odbywa się przedstawienie), ponieważ obecnie występuje w przedstawieniu The Roommate w pobliskim Booth Theatre.
Lewis wspomniała, że Lupone wyraziła swoje zaniepokojenie faktem, że niektóre sygnały dźwiękowe w Hell’s Kitchen są zbyt głośne dla władz Shuberta.
Według Lewisa LuPone wyraziła wdzięczność, wysyłając kwiaty zespołowi zajmującemu się zarządzaniem dźwiękiem i sceną, ponieważ pomyślnie wprowadzili niezbędne zmiany, które ją zadowoliły.
Dodatkowo Lewis odtworzył fragment wypowiedzi LuPone, który odmówił podpisania afiszu dla Hell’s Kitchen, komentując: „Są po prostu zbyt hałaśliwi.
Lewis wyraził zamiar omówienia tej kwestii, ponieważ, pani LuPone, uważa, że takie działania są szkodliwe, lekceważące i niewrażliwe na tle rasowym (mikroagresywne). Są też nierafinowane, wynikają z przywilejów i nie promują poczucia jedności ani przywództwa, co jest zaskakujące, biorąc pod uwagę opinię kogoś tak doświadczonego w branży jak Ty.
W moim rozumieniu Lewis definiuje mikroagresję jako subtelne, często nieświadome stwierdzenia lub zachowania, które komunikują rasowe stereotypy, uprzedzenia lub uprzedzone założenia na temat danej osoby.
Lewis zauważył, że chociaż mikroagresje mogą wydawać się niewinne lub trywialne, z czasem mogą się narastać i prowadzić do znacznego stresu lub niepokoju u osoby, która je doświadcza. Przykładem tego jest przypadkowe określenie programu wyprodukowanego przez Czarnych jako „głośnego”, co w niezamierzony sposób go osłabia.
Lewis zwrócił uwagę, że poszczególne zwroty, których LuPone użył na zakończenie musicalu, miały ogromne znaczenie: „Język ma wpływ i kształtuje perspektywę w naszym zawodzie, często wpływając na nas w sposób, którego początkowo nie potrafimy rozpoznać.
Należy zauważyć, że nazwanie „głośnym” spektaklu, który powstał głównie na Czarnym Broadwayu, może nieumyślnie utrwalić szkodliwe stereotypy. Co więcej, taki opis może wydawać się lekceważeniem talentu i wyjątkowych perspektyw, które są podkreślane na scenie.
Lewis zwrócił uwagę, że uwagi podobne do LuPone mogą zostać odebrane jako subtelne lekceważenie rasizmu lub mikroagresja, co rzeczywiście niesie ze sobą znaczące skutki zarówno dla artystów, jak i widzów.
Chociaż wyrażanie wdzięczności poprzez dostawę kwiatów może na pierwszy rzut oka wydawać się uprzejme, wyglądało to na lekceważenie i dystans, szczególnie po złożeniu formalnej skargi, która doprowadziła do znaczących zmian w całym naszym procesie produkcyjnym. Ta zmiana wywarła głęboki wpływ, zwłaszcza na tych, którzy muszą występować na scenie.
Lewis zasugerował, że LuPone mógł przyjąć bardziej kooperatywną postawę podczas produkcji Hell’s Kitchen, ponieważ otwarty dialog pokazałby „szacunek dla bieżących zadań” i „zrozumienie, w jaki sposób działania mogą wpłynąć na różne grupy”.
Innymi słowy Lewis zasugerował, że w przypadku braku strategii współpracy zachowanie LuPone w tej konkretnej sytuacji mogłoby wydawać się agresywne lub zastraszające, co często określa się jako znęcanie się.
W kontekście zawodowym znęcanie się może wiązać się z niewłaściwym wykorzystaniem zasilania lub połączeń w celu niepotrzebnego zakłócania środowiska pracy innej osoby, na przykład proszenia o modyfikację dźwięku. Ponadto wykonywanie pozornie miłych gestów, takich jak wysyłanie kwiatów z podziękowaniami po spowodowaniu problemów w produkcji, można uznać za znęcanie się, jeśli wydają się nieszczere, zwłaszcza gdy unikają konstruktywnego dialogu lub rozwiązania. – Lewisa
Lewis przyznała, że jako doświadczona performerka na Broadwayu uważała za konieczne podjęcie dodatkowych środków w celu zmniejszenia poziomu toksyczności.
Lewis zadał kilka rozważnych pytań weteranom takim jak ty i on sam: „Jaka jest najlepsza metoda konstruktywnego wyrażania moich opinii lub obaw, przy zachowaniu najwyższego szacunku? Oraz w jaki sposób mogę wykorzystać moją platformę i wiedzę, aby wspierać różnorodne zespoły programowe, podkreślając, że każda produkcja na Broadwayu oferuje wyraźną wartość?
Lewis wspomniał, że rozmowa może przynieść korzyści obojgu, ponieważ sami są weteranami, a także może pokazać ich wpływ na społeczność Broadwayu w korzystnym świetle, jednocześnie tworząc atmosferę szacunku, empatii i integracji.
Lewis stwierdził, że oni, LuPone i reszta kręgu Broadwayu to coś więcej niż tylko sąsiedzi; zamiast tego tworzą wspólnotę, która wspólnie doświadcza swoich trudów i trudów artystycznych.
„Szacunek i współpraca pozwalają nam się rozwijać i inspirują kolejne pokolenia”.
Lewis grzecznie oświadczył: „Pani LuPone, pokornie proponuję, aby zamiast kwiatów należne nam były przeprosiny.
Różne osoby miały różne opinie na temat postów Lewisa, a niektórzy koledzy z Broadwayu, tacy jak Audra McDonald, wyrażali aprobatę, używając oklasków i emotikonów serc.
Mykal Kilgore stwierdził: „Tu nie chodzi o wzajemne czytanie się czy rzucanie cienia. Nie chodzi o to, żeby być ostrym. Zamiast tego jest to demonstracja tego, jak społeczność POWINNA wchodzić w interakcje, uczyć się i rozwijać. Bardzo troszczymy się o wszystkich. Liczy się to, co słuszne.
Frenchie Davis stwierdziła, że „cicha akceptacja, rozpieszczanie i posłuszeństwo” zespołu dźwiękowego wobec żądań LuPone stawia ich „równie odpowiedzialnymi”.
Według Kelly Saxon, która pracuje jako kierownik garderoby na Broadwayu, Lewis wydawał się raczej arogancki lub wyniosły w swoim zachowaniu. Podkreśliła, że zasadniczy spór dotyczy skali przedstawień.
Saxon zasugerowała: „Może powinniście obejrzeć Współlokatora. To spokojne przedstawienie przeznaczone dla dwóch osób. Niestety muzyka z sąsiedniego teatru jest tak głośna, że zakłóca nasz występ. To nie jest kwestia rasy, to wszystko o głośności!
W obronie LuPone wskazała, że skoro nie bierze udziału w produkcji Hell’s Kitchen, nie ma powodu, aby podpisywała w tej sprawie Playbill. Następnie zapytała, czy można podpisywać afisze The Roommate, jeśli oni również nie są zaangażowani w tę produkcję, wyjaśniając, że nie miałoby to sensu, gdyby robił to ktoś, kto nie bierze w tym udziału.
Performer Bill Leach powiedział, że w tej sytuacji nikt nie odstąpił od normy w swoich działaniach.
Według Leacha pani LuPone grzecznie zapytała o dwa sygnały audio, a ekipa produkcyjna spełniła jej prośbę. Następnie wyraziła wdzięczność za zakwaterowanie. Nie każdą sytuację można uznać za subtelną formę dyskryminacji.
„Jak te zmiany miały szkodliwy wpływ na twój program?”
- EUR PLN PROGNOZA
- USD PLN PROGNOZA
- NEAR PROGNOZA. NEAR kryptowaluta
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- PEPE PROGNOZA. PEPE kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- RENDER PROGNOZA. RENDER kryptowaluta
- LINK PROGNOZA. LINK kryptowaluta
- AIOZ PROGNOZA. AIOZ kryptowaluta
- XRP PLN PROGNOZA. XRP kryptowaluta
2024-11-04 07:34