Jako ekspert stylu życia z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w branży filmowej widziałem wiele kinowych triumfów i katastrof. Po przeczytaniu o krytycznym przyjęciu „Wilków” czuję się w obowiązku wyrazić swoje przemyślenia.
Krytycy ostro ocenili najnowszy film o kumplu gliniarzu z Georgem Clooneyem i Bradem Pittem w rolach głównych, określając go jako chaotyczną klapę z jedną gwiazdką, „niechlujny bałagan” i „irytująco nieśmieszną” produkcję.
Nadchodzący, warty 200 milionów dolarów film dla Apple TV+, zatytułowany Wolfs, będzie miał premierę w kinach 20 września. W filmie występują dwie gwiazdy z Ocean’s Eleven, które są zmuszone do współpracy wbrew swojej woli, gdy muszą stawić czoła kłopotliwej sytuacji, która pojawia się, gdy rufa Prokurator okręgowy budzi się ze zmarłą dwudziestokilkulatką po jednonocnej przygodzie.
Krytycy twierdzą jednak, że filmowi, który może pochwalić się niespotykanym budżetem na jakąkolwiek produkcję strumieniową, rozczarowująco brakuje głębi. Siddhant Adlakha z IGN szczególnie skrytykował go jako przypominający dobrze finansowany film studencki, nakręcony przez zamożnego nastolatka, który konsumował głównie media od wczesnego Guya Ritchiego.
Jako oddany fan nie mogę powstrzymać się od podzielenia się wrażeniami Xana Brooksa z The Guardian. Sugeruje, że reżyser Jon Watts może spotkać się z żartem w związku z pomyślną podróżą z trylogią Spider-Man z Marvel Cinematic Universe. W istocie to, co stworzył, wydaje się być kinowym ucieleśnieniem popularnego mema przedstawiającego dwóch Spider-Manów wskazujących na siebie.
W ocenie Robbiego Collina z „The Telegraph” film uznano za „niezorganizowany”, a Collin zauważył: „George Clooney skrytykował Quentina Tarantino za to, że nie uznał go za głównego aktora. Jeśli powstanie więcej takich filmów, Clooney wkrótce przekona Tarantino do swojej oceny.
Adlakha zwraca uwagę, że problemy z filmem, którego premiera odbyła się w niedzielę w Wenecji, pojawiają się często i od samego początku.
Jako oddany wielbiciel zgadzam się z krytykami, którzy sugerują, że Watts mógł w dużym stopniu polegać na gwiazdorskiej potędze Brada Pitta i George’a Clooneya, aby zapewnić temu filmowi sukces kasowy. Zwracają jednak uwagę na kiepską fabułę i scenariusz, który wydaje się niedopracowany, oferujący minimalny humor i emocjonalną głębię.
Barry Levitt z The Daily Beast zakłada, że humor kręci się wokół wspólnego tematu, że żadna z postaci nie chce współpracować z drugą.
Jak to ujął Levitt, podróżowanie obok Clooneya i Pitta samochodem o nazwie Wilk odzwierciedla niekończące się podekscytowanie, gdy słyszysz, jak Twoje dzieci pytają: „Czy już tam jesteśmy?” w kółko.
Ten dowcip powtarza się raz po raz, pozostawiając nadzieję na nowy humor. Jednak nawet jeśli wydaje się, że wilk może być gotowy na coś innego, po raz kolejny próbuje tej samej starej puenty, tym razem w nowym wydaniu.
W swoich tekstach Levitt zauważa, że Clooney i Pitt wydają się odgrywać w tym filmie mechaniczne role, wypowiadając słowa i intensywnie poruszając ustami, a jednocześnie otrzymują hojne wynagrodzenie za swoją pracę (według The New York Times podobno ponad 35 milionów dolarów każdy). .
Czasami wydaje się, że fabuła mogłaby się rozwinąć dalej, ujawniając więcej o bohaterach, zauważył Collin, wskazując momenty, gdy Clooneyowi skrzypią stawy, a Pitt krzywi się, gdy się schyla, i obaj chwytają się okularów do czytania.
„Humor w tej części Wilka sprawia wrażenie przygotowania do delikatnej opowieści o starzeniu się, ale ta ostatnia nie rozwija się tak, jak oczekiwano”.
Co więcej, Adlakha komentuje: „W miarę jak Wolfs trwa (właściwie wydaje się, że nie ma końca, bo rzadko który 108-minutowy film wydaje się tak długi), oglądanie staje się coraz bardziej irytujące”.
Ostatecznie niektórzy recenzenci odkryli, że Wolf ma te same problemy, które występują w innych filmach przesyłanych strumieniowo. BBC określiło to jako „przyjemnie oglądalny, ale łatwo zapadający w pamięć zabójca czasu i wydaje się, że właśnie do tego służą platformy streamingowe”.
Ton Colina jest nieco surowy, ponieważ charakteryzuje go jako mieszczący się w „współczesnym i melancholijnym gatunku kina: modelu produkcji treści na platformach streamingowych, w którym znane postacie występują w beztroskich komediach akcji, co dodaje filmowi uroku prawdziwego świata”. cyfrową etykietę.
Po przejrzeniu tego wszystkiego krytyk wyraża wątpliwości, sugerując, że filmy te mają raczej robić wrażenie niż cieszyć; przypominają fantazyjnie wyglądające książki wystawione w modelowym domu, które po bliższym przyjrzeniu się okazują się puste lub nieistotne.
- EUR PLN PROGNOZA
- USD PLN PROGNOZA
- NEAR PROGNOZA. NEAR kryptowaluta
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- PEPE PROGNOZA. PEPE kryptowaluta
- RENDER PROGNOZA. RENDER kryptowaluta
- DOGE PROGNOZA. DOGE kryptowaluta
- LINK PROGNOZA. LINK kryptowaluta
- SNEK PROGNOZA. SNEK kryptowaluta
2024-09-02 10:34