Jako wieloletni wielbiciel wspaniałej kariery Nicole Kidman muszę powiedzieć, że jej ostatnia rola w „Para idealna” naprawdę odebrała mi mowę – a może chwilowo oszołomiła! Wygląda na to, że nadal przekracza granice i zapewnia występy, które wprawiają nas wszystkich w zachwyt. Jej ekranowa chemia z Lievem Schreiberem jest wyraźna, a ich pikantne sceny są niezaprzeczalnie jednymi z najczęściej omawianych momentów w najnowszej historii kina.
Nicole Kidman ma długą historię przedstawiania odważnych scen seksualnych; rozebrała się do wyraźnej sceny miłosnej w ramach swojego debiutanckiego występu w filmie „Dead Calm” w 1989 roku.
Jednak znana aktorka (57 lat) przygotowuje się do przełamania nowych barier w swoim nadchodzącym filmie „Babygirl”, w którym występuje u boku 28-letniego aktora Harrisa Dickinsona. Ten film będzie dla niej przełomowym i wzmacniającym doświadczeniem.
Nicole Kidman, poślubiona muzykowi country Keithowi Urbanowi, wciela się w dominującą mężatkę na stanowisku kierowniczym w korporacji, która w filmie o wyraźnej tematyce zostaje oczarowana uwodzicielską, młodą stażystką. Ta rola zyskała już uznanie krytyków.
W zeszłym tygodniu ujawniła kilka prywatnych chwil z udziałem Dickinsona i Antonio Banderasa, lat 64, który gra jej męża Jacoba. Sceny te były czasami tak intensywne, że musiała przerwać produkcję, ponieważ poczuła się wyczerpana nadmiernym narastaniem „zmęczenia orgazmem”.
Jako zagorzały wielbiciel nie mogę powstrzymać podekscytowania, gdy zbliżamy się do premiery filmu w Boże Narodzenie! W oczekiwaniu na ten film przypomnijmy sobie najodważniejsze romantyczne spotkania Nicole Kidman na ekranie – kilka naprawdę przełomowych momentów w historii kina.
Martwy spokój (1989)
Trzymająca w napięciu psychologiczna akcja rozgrywająca się w oceanie znacząco zwiększyła popularność Kidman w Hollywood, a jej hipnotyzująca rola Rae Ingram odegrała kluczową rolę.
Płynęli razem na jachcie, a jej partnerem był Sam Neill, wcielający się w pogrążoną w żałobie parę próbującą poradzić sobie ze stratą.
Następnie duet ratuje osieroconego Hughiego Warrinera, granego przez Billy’ego Zane’a, a postać Kidmana musi zastosować urok jako taktykę, aby trzymać na dystans potencjalnie szkodliwego nieznajomego.
Ze względu na niebezpieczną sytuację, w jakiej znalazła się jej bohaterka, te konkretne sceny są ciepło wspominane jako jedne z najbardziej namiętnych i zapadających w pamięć scen miłosnych, jakie kiedykolwiek pokazano w filmach lat 80.
Za które można umrzeć (1995)
W komediodramacie wyreżyserowanym przez Gusa Van Santa Kidman wykazała się umiejętnością wcielania się w uwodzicielską, intrygującą bohaterkę.
Aktorka została uhonorowana Złotym Globem i nagrodą Critic’s Choice Movie Award dla najlepszej aktorki, przede wszystkim za fascynującą rolę Suzanne Stone, dziewczyny z małego miasteczka, która aspiruje do sławy w telewizji, a wszystko to podczas nieszczęśliwego małżeństwa z mężem Larrym (w tej roli przez Matta Dillona).
Werbuje Joaquina Phoenixa, Caseya Afflecka i Alison Folland, które grają role nastolatków, do pomocy przy filmie dokumentalnym i różnych zadaniach.
Film przedstawia postać graną przez Kidman wchodzącą w intymną relację ze swoim małżonkiem oraz pewne sekwencje, w których próbuje ona oczarować swoich nowszych, młodszych znajomych.
Była to pierwsza z wielu ról starszej kobiety, która nawiązuje intymny kontakt z młodszym mężczyzną.
Oczy szeroko zamknięte (1999)
W 1999 roku Nicole Kidman pojawiła się nago w zmysłowym filmie „Oczy szeroko zamknięte”, dzieląc ekran ze swoim ówczesnym małżonkiem, Tomem Cruisem.
Ten dobrze znany film w dużej mierze ugruntował jej pozycję panującej monarchini prowokacyjnych dramatów, a liczne namiętne sceny między nimi zostały uchwycone kamerą podczas produkcji.
W swoim związku małżonkowie często wdają się w zalotne przekomarzania, omawiają intymne tematy, takie jak spotkania seksualne, rozważają niewierność i ostatecznie podejmują takie zachowania.
Od premiery tego kultowego filmu jako koneser stylu życia zawsze podziwiałem Nicole Kidman za odwagę i spryt. Widzisz, w naszej pracy wygoda jest kluczem, szczególnie jeśli chodzi o obnażenie wszystkiego przed aparatem. Dlatego odważnie negocjowała z legendarnym reżyserem Stanleyem Kubrickiem, dbając o to, aby każda scena była dla niej wygodna, dając tym samym inspirujący przykład dla nas wszystkich.
Powiedziała: „On odpowiedział: „Będę chciała nagości od przodu”, a ja na to: „Ach, nie wiem”. Zawarliśmy więc świetne porozumienie, które było umowne.
„Pokazywał mi sceny z nagością, zanim trafiły do filmu”.
Kidman wyjaśniła: „Czułam się wtedy całkowicie bezpieczna. Zgodziłam się na wszystko, co się wydarzyło. Chciałem się tylko upewnić, że to ja nie będę stał tam odsłonięty, a wszyscy ze mnie drwią. Byłam chroniona.
Gazeciarz (2012)
„The Paperboy” to drugi romans Kidmana z różnicą wieku, tym razem z Jackiem Jansenem (Zaca Efrona).
Film opowiada historię reportera z Miami Warda Jansena (Matthew McConaughey), który wraca do swojego rodzinnego miasta na Florydzie, aby zbadać sprawę morderstwa z udziałem skazanej na karę śmierci Hillary Van Wetter (John Cusack).
W scenerii plaży postać grana przez Kidmana, Charlotte Bless z Florydy, w niecodzienny sposób reaguje na użądlenie Jacka przez meduzę – postanawia sobie na nim ulżyć.
Jednak jej bohaterka była zakochana w Van Wetterze – mimo że nigdy go nie spotkała.
Po jego uwolnieniu nawiązują romantyczny związek i angażują się w intymne chwile w kuchni nowo wspólnego mieszkania. Przez cały ten czas Van Wetter przyjmuje bardziej asertywne stanowisko.
Aby zapewnić autentyczny wizerunek podczas intensywnych momentów filmowych, aktorka ujawniła, że pozwala swoim aktorom grać bardziej stanowczo, niż mogłoby się wydawać, zachowując w ten sposób ich autentyczność aktorską.
W 2015 roku Nicole Kidman w artykule magazynu Interview powiedziała, że pozwoliła swojemu partnerowi filmowemu brutalnie nią rzucać, jakby była mopem.
Wyznała, że chce, żeby zaznał poczucia wolności, dodając, że aktorzy powinni się wspierać. Myśl, że mogę zawstydzić innego aktora lub przeżyć zawstydzenie siebie, jest dla mnie nie do zniesienia.
„Gdyby nie pozwolił mu panować nad swoją postacią, scena nie odniosłaby sukcesu.
Można to powiedzieć w inny sposób: „Zamiast mówić: «O mój Boże, skrzywdziłeś mnie», kiedy może być trochę za ostry, nie zdając sobie z tego sprawy, wolę tego nie robić.
Dodała: „Wielu wykonawców zachowuje się podobnie. Zwykle mówimy: «Jestem w porządku, naprawdę, nie martw się». To sposób na odpuszczenie sobie i odkrycie nowych rzeczy.
Jeśli się wahasz i martwisz się, że możesz wyrządzić krzywdę, przekroczyć granicę lub przekroczyć granicę, może to spowodować, że wszyscy będą nadmiernie ostrożni.
Hemingway i Gellhorn (2012)
W tym samym roku Kidman wystąpiła u boku Clive’a Owena w filmie ukazującym prawdziwy związek między znanym amerykańskim pisarzem Ernestem Hemingwayem a dziennikarką wojenną Marthą Gellhorn.
Co prawda Kidman wyznała, że nie zagłębiała się w twórczość Ernesta Hemingwaya ani nie znała wcześniej Marthy Gellhorn, kobiety, która łączyła burzliwą, pełną namiętności relację ze słynną autorką, z którą była żoną przez pięć lat.
Niespodziewany obrót wydarzeń sprawił, że byłem świadkiem niezwykle graficznego przedstawienia intymności pomiędzy bohaterami. Przez około dwie minuty wykonawcy rozebrali się i zaangażowali w żarliwą scenę miłosną, a tłem za oknem wstrząsnęły eksplozje.
W długich ujęciach wyreżyserowanych przez Phila Kaufmana para pozostaje spleciona, gdy po uderzeniu budynku spada na nich kurz i gruz, kontynuując niezakłóconą intymność.
Wyraźna treść seksualna była tak intensywna, że zarówno Kidman, jak i Owen zaczęli się zastanawiać, czy włączenie tych scen było konieczne ze względu na narrację.
W wywiadzie dla magazynu W Kidman stwierdziła, że chemia seksualna między nimi była intensywna. Często pytała reżysera Phila Kaufmana: „Czy tak duża ilość seksu ma kluczowe znaczenie dla fabuły?
Musiałam sprawdzić, czy było to coś więcej niż zwykłe spotkanie, biorąc pod uwagę ich zdolność do wyrażania głębokich uczuć nawet pośród zamieszania i chaosu. Ich więź była głęboka, ponieważ mogli znaleźć miłość pośród walącej się konstrukcji.
Owen dodał: „Sceny seksu są trudne tylko wtedy, gdy nie ma w nich narracji. W filmie Hemingwaya sceny seksu wiążą się z jakąś historią. To część tego, kim są ci ludzie i czym są.
Kidman własnymi słowami wspomniała o tej scenie: „Być może z wiekiem i teraz, gdy jestem matką, wszystko może się zmienić, ale doceniam, że nie pozwalam, aby osobiste zmagania zakłócały dobry występ.
Kiedy pozwalam, aby drobne zwątpienia przejęły kontrolę nad moimi myślami, przestaję występować autentycznie. Zamiast tego wszystko skupia się na mnie, a nie tak powinno być. Zawsze należy skupiać się na postaci, którą gram.
Zabicie świętego jelenia (2017)
Wcześniej w tym roku Kidman i jej współpracownik Colin Farrell wywołali dyskusje swoim filmem „The Beguiled”, w którym Kidman wykonała szczególnie zmysłową kąpiel gąbkową rannej postaci Farrella, tworząc atmosferę napięcia seksualnego.
W filmie Zabicie świętego jelenia w reżyserii Yorgosa Lanthimosa spotkali się ponownie, aby przedstawić niezwykłe spotkanie seksualne o innym charakterze.
W filmie Farrell wciela się w chirurga, który ciesząc się spokojną egzystencją rodzinną, doświadcza zakłóceń, gdy zostaje mentorem zmartwionego nastolatka o wątpliwych zamiarach.
W scenie, która może wywołać u widza niepokój, postać Nicole Kidman ukazana jest w bieliźnie, udając nieprzytomność medyczną w ramach fabuły, podczas gdy jej małżonek w intrygujący sposób reaguje na tę niecodzienną sytuację podnieceniem seksualnym.
Wielkie małe kłamstwa (2017)
W tym samym roku Kidman ponownie pojawiła się nago w serii niepokojących scen miłosnych ze swoim partnerem, Alexandrem Skarsgårdem.
Jako koneser stylu życia ująłbym to w ten sposób: w porywającej roli utalentowana australijska aktorka tchnęła życie w Celeste, postać, którą wciągnęły niepokojąco brutalne incydenty ze swoim agresywnym małżonkiem (w tej roli Skarsgård). Ta burzliwa relacja ostatecznie przełożyła się na surową, intensywną intymność na ekranie.
W tym okresie Kidman otwarcie przyznała się do swoich zmagań i stwierdziła: „Czułam się niesamowicie odsłonięta, bezbronna, a czasami głęboko upokorzona.
Pamiętam, że w odcinku siódmym podczas kręcenia filmu spędzałem czas rozciągnięty na podłodze w łazience i zostawałem tam podczas przerw, zamiast wstawać.
Na początku leżałam rozciągnięta, rozbita i łkająca. W pewnym momencie podszedł do mnie reżyser Jean-Marc Vallée i delikatnie przykrył mnie ręcznikiem, gdyż leżałam w strzępach bielizny, praktycznie naga na ziemi, i sapnęłam.
Aktorka, która brała udział w produkcji serialu, dodała: „Kiedy wróciłam do domu, poczułam wstyd i jest to podobne do uczuć Celeste. Byłam jednak gotowa to znieść ze względu na mój charakter…
W pracy zawsze stawiałam mocny front, ale nie do końca zdawałam sobie sprawę, jaki wpływ to na mnie wywiera. Kiedy wróciłem do domu, zdałem sobie sprawę, że to głęboko wniknęło w moje emocje.
Powiedziała, że wróci do domu ze „wstydem”.
Sprawa rodzinna (2024)
Przed debiutem „Babygirl” Nicole Kidman prezentowała się już w dwóch związkach na ekranie, w których występowały znaczne różnice wieku.
Ponownie połączyła siły ze swoim kolegą z Paperboy, Efronem, w komedii romantycznej Netflix „A Family Affair”.
W tej produkcji aktor Efron wciela się w Chrisa Cole’a, narcystyczną gwiazdę Hollywood. Nawiązuje romans z Brooke Harwood, graną przez Kidman, która jest także matką Zary Ford, umiejętnie granej przez Joeya Kinga.
W wirze pasji zmagam się z rzeczywistością, w której mój ukochany szef i moja mama stają się jednością. Czułe chwile, które dzielili między nimi, wzbudziły we mnie coś głębokiego – rosnące poczucie emocji, zarówno intensywne, jak i dezorientujące.
W tym filmie duet odegrał scenę, która była stosunkowo spokojniejsza niż ich początkowa współpraca – scena, która nieoczekiwanie zakończyła się, gdy postać Kinga natknęła się na nich w trakcie gry.
Idealna para (2024)
Niedawno Kidman zadziwiła fanów wyraźną sceną miłosną, którą podzieliła się na ekranie z Lievem Schreiberem, który był wcześniej żonaty z jej przyjaciółką, Naomi Watts, w filmie zatytułowanym „Para idealna”.
Kidman i Schreiber (56 l.) grają małżeństwo, które zostaje wplątane w zagadkę morderstwa.
W jednej gorącej chwili para mocno się obejmuje przy oknie, dając widzom przebłysk ich ognistego uczucia.
W rozmowie z Entertainment Tonight Schreiber zapytał Kidman, czy plotka, że uzyskała zgodę jego byłej żony na zagranie jego małżonka na ekranie, jest prawdziwa.
Gdy Kidman potwierdziła prawdę, Schreiber otwarcie wyraził swój podziw dla wzajemnego szacunku widocznego w ich bliskiej przyjaźni.
Czy to nie niesamowite? – powiedział do rozmówcy. – Oto, jak blisko są.
Dziewczynka (2024)
W swoim długo oczekiwanym, nadchodzącym filmie Nicole Kidman wciela się w Romy, silną i wpływową dyrektor generalną, której osiągnięcia zawodowe i życiowe zostają zagrożone, gdy wdaje się w pełen pasji związek ze swoim młodszym kolegą, Samuelem, umiejętnie granym przez Harrisa Dickinsona.
Reżyserka Halina Reijn czerpała inspirację z trzymającego w napięciu erotycznego filmu „Podstawowy instynkt” z Sharon Stone i Michaelem Douglasem w rolach głównych, a także dowiedziała się o kobiecie, która w swoim 25-letnim małżeństwie nie zaznała satysfakcji seksualnej.
Jako zagorzała wielbicielka nie mogę powstrzymać się od zachwytu kuszącą zapowiedzią, która sugeruje, że postać mojej ukochanej Nicole Kidman uwalnia się i znajduje wyzwolenie dzięki tym namiętnym uwikłaniom! Intrygujące jest to, że ten projekt przyciągnął ją, ponieważ zaoferował jej nowe, niezbadane terytorium w jej znakomitej karierze – „obszar, w którym nigdy nie była”.
Omawiając proces kręcenia scen intymnych, Kidman stwierdziła: „Wiele nas łączyło, zbudowaliśmy zaufanie, ale doświadczyliśmy też pewnej frustracji. Poczułam się, jakbym powiedziała: «Zachowaj dystans».
„Były chwile, kiedy kręciliśmy, i myślałam: „Nie chcę już mieć orgazmu”.
„Proszę, trzymaj się ode mnie z daleka. Nienawidzę sytuacji, w której się znaleźliśmy, ale już mi przeszło. Nawet jeśli nigdy więcej nie poczuję dotyku, nie przeszkadza mi to.
„Było to dla mnie tak obecne przez cały czas, że przypominało to wypalenie zawodowe”.
Dickinson pochwalił swojego partnera za to, że jest „najbardziej pocieszającym i ciepłym wykonawcą, z jakim można pracować”.
Następnie powiedział: „Na planie jej zachowanie stwarza wygodną i pełną humoru atmosferę, dzięki czemu nie ma żadnego wysiłku w byciu otwartym i zabawnym, ponieważ jest tak nieustraszona”. Dodał: „Jest niesamowicie odważna i robi rzeczy, które wprawiają cię w zdumienie do tego stopnia, że ledwo możesz je pojąć”.
Film zatytułowany „Babygirl” będzie miał premierę w Stanach Zjednoczonych 25 grudnia 2024 r., a jego premiera w Wielkiej Brytanii zaplanowana jest na 10 stycznia 2025 r.
- EUR PLN PROGNOZA
- USD PLN PROGNOZA
- NEAR PROGNOZA. NEAR kryptowaluta
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- PEPE PROGNOZA. PEPE kryptowaluta
- RENDER PROGNOZA. RENDER kryptowaluta
- DOGE PROGNOZA. DOGE kryptowaluta
- LINK PROGNOZA. LINK kryptowaluta
- AI PROGNOZA. AI kryptowaluta
2024-10-25 21:43