Lady Gaga dokucza, że ​​może mieć ślub w sądzie i chińskie jedzenie na wynos

Jako zagorzała fanka Lady Gagi i koneser romantycznych gestów muszę przyznać, że propozycja Michaela Polansky’ego jest po prostu niezwykła! Fakt, że poprosił ją o pozwolenie przed zadaniem pytania, wiele mówi o jego szacunku i podziwie dla Gagi.

Lady Gaga szczegółowo opisuje, jak słodko oświadczył się jej narzeczony Michael Polansky.

38-letnia Gaga w odcinku Jimmy Kimmel Live z 1 października podzieliła się informacją, że 46-letni Polansky zapytał, czy mógłby się jej oświadczyć, zanim zadał to pytanie. Wcześniej piosenkarka „Die With a Smile” ujawniła, że ​​Polansky oświadczył się po tym, jak razem lubili się wspinać.

Razem wybraliśmy się w podróż obejmującą wspinaczkę skałkową, aktywność, która sprawiała nam wcześniej przyjemność. To był absolutny hit! Nie zadał jednak tego pytania na szczycie. Zamiast tego po dotarciu na szczyt podziwialiśmy widoki i zrobiliśmy kilka zdjęć.

Gaga dodała: „Wróciliśmy i po prostu zmierzaliśmy w stronę pokoju. Charakterystyczne dla niego było to, że najpierw sprawdził, czy może zapytać. Zapytał, czy będzie w porządku, jeśli złoży oświadczyny, zanim to faktycznie zrobi. Odpowiedziałem entuzjastycznie. „Absolutnie, śmiało!”

Jimmy Kimmel zapytał następnie, czy Polansky uklęknął na jedno kolano, a Gaga odpowiedziała: „Nie, nie. Jako współczesna kobieta doceniam jego działania.

Dodatkowo Kimmel zagłębił się w temat tego, czy Lady Gaga (której imię brzmi Stefani Germanotta) zamierza urządzić huczne włoskie wesele. Ten sposób przesłuchania zakończył się nieoczekiwanym ujawnieniem jej informacji.

Gaga wspomniała, że ​​nadal nie są pewni swoich planów, stwierdzając: „Jeszcze nie zdecydowaliśmy”. Czasami omawiają pomysł wspólnego pójścia do sądu i zjedzenia chińszczyzny na wynos. Dodała jednak z humorem: „Biorąc pod uwagę moją naturę, mogłoby to przerodzić się w niezłe widowisko, może nawet z udziałem jednorożców”.

Aktorka z „Jokera: Folie à Deux” i Polansky’ego skrzyżowały się w grudniu 2019 roku, a zaręczyli się w kwietniu tego samego roku. W opublikowanym niedawno wywiadzie dla Vogue’a Gaga ujawniła, że ​​Polansky zadał jej to pytanie po dniu spędzonym na wspinaczce.

Jako zagorzała fanka nie mogę powstrzymać się od emocji, jakie odczuwa Lady Gaga i jej partner, wyrażając uznanie dla Cynthii Germanotty, źródła inspiracji stojącej za ich historią miłosną. Znana jako matka piosenkarki i siła napędowa fundacji Born This Way, spotkała się z Polanskim podczas wydarzenia filantropijnego. Przepełniona podziwem dla jego twórczości, wychwalała jego cnoty przed ukochaną córką.

Lady Gaga dokucza, że ​​może mieć ślub w sądzie i chińskie jedzenie na wynos

Według Vogue Gaga powiedziała: „Mamo, wydaje mi się, że właśnie poznałaś mojego przyszłego małżonka” – odpowiedziała. Na co odpowiedziałam: „Nie jestem jeszcze gotowa na spotkanie z mężem!” A teraz wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy później zdałam sobie sprawę… czy to możliwe, że moja mama w jakiś sposób znalazła dla mnie idealną partnerkę?

Gaga i Polansky ostatecznie skrzyżowali swoje ścieżki podczas obchodów 40. urodzin współzałożyciela Napstera, Seana Parkera, które odbyły się w Los Angeles w grudniu 2019 r.

Według Gagi otrzymała zaproszenie, zastanawiała się, czy Michael będzie obecny, i po potwierdzeniu przez mamę zdecydowała się wziąć udział w spotkaniu. Przez cały czas trwania wydarzenia nadal go szukała, aż w końcu wdali się w fascynującą, trzygodzinną dyskusję, którą określiła jako niezwykłą.