Jako oddany fan Kita Haringtona i świata teatru nie mogłem powstrzymać się od wzruszenia, gdy natknąłem się na najnowsze zdjęcia Kita za kulisami Slave Play na londyńskim West Endzie. Jego wyrzeźbiona sylwetka została w pełni ukazana na zdjęciu bez koszuli udostępnionym przez dramaturga Jeremy’ego O. Harrisa i muszę przyznać, że tylko zwiększyło to mój podziw dla tego utalentowanego aktora.
W środę Kit Harington pokazał swoją niesamowicie wyrzeźbioną sylwetkę na zdjęciu bez koszulki.
37-letni aktor z Gry o tron występuje obecnie w produkcji „Slave Play” w londyńskim Noel Coward Theatre na West Endzie.
Jako doświadczony autor treści i zagorzały użytkownik mediów społecznościowych nie mogę powstrzymać się od wrażenia, jak dramaturg Jeremy O. Harris w zabawny sposób wykorzystuje Instagram, aby dać swoim obserwatorom rzucić okiem za kulisy. Podpisany post za kulisami, pełen charyzmy i pewności siebie, jest świadectwem jego dynamicznej osobowości i uroku teatralnego świata. Dzięki swojej wyjątkowej perspektywie jako odnoszącego sukcesy dramaturga, kanał Harrisa na Instagramie oferuje intrygujący wgląd w jego proces twórczy i doświadczenia życiowe. Nie chodzi mu tylko o sztukę opowiadania historii; chodzi także o dzielenie się autentycznymi chwilami, które przemawiają do odbiorców i sprawiają, że z niecierpliwością czekają na to, czym podzieli się dalej.
Następnie żartobliwie zażartował w podpisie: „Prawdopodobnie usłyszę to od Kita, jeśli to udostępnię… (mam nadzieję, że mi później wybaczy)”.
Kit wydawał się zrelaksowany i spokojny, po prostu przesiadywał w garderobie za kulisami, podczas gdy w pobliżu siedziało kilku członków obsady i ekipy.
Ja także udostępniam zdjęcia zza kulis obsady i robię zdjęcia niesamowitej publiczności, którą do tej pory powitaliśmy.
Po zdobyciu uznania krytyków i przyciągnięciu gwiazdorskiej publiczności na Broadwayu i w dokumentach HBO, sztuka zadebiutowała następnie na londyńskim West Endzie, a wśród cenionych widzów znalazła się Rihanna. W produkcji pojawił się nawet jej przebojowy singiel „Work”.
W 2018 roku, podczas występów poza Broadwayem, przedstawienie spotkało się z silnym sprzeciwem i wezwaniem do zamknięcia w związku z protestami ludzi.
Czarna kobieta określiła tę sztukę jako jeden z najbardziej lekceważących przejawów anty-czarnych nastrojów, z jakim się spotkała, co doprowadziło do powstania petycji.
Pod petycją zebrano ponad 6000 podpisów, zespołowi produkcyjnemu grożono śmiercią, a w odpowiedzi na Twitterze pojawił się hashtag #ShutDownSlavePlay.
Po debiucie na Broadwayu spektakl nie wywołał już takich kontrowersji jak poprzednio, ale według doniesień „The Independent” wielu widzów i tak opuściło teatr w połowie przedstawienia.
Kiedy po ogłoszeniu w lutym „przedstawień wolnych od białej perspektywy” okazało się, że w trakcie trwania spektaklu odbędą się dwa „Blackout Nights” specjalnie dla czarnej publiczności, pojawiły się poważne kontrowersje.
W tym okresie przedstawiciel premiera Rishi Sunaka wyraził sprzeciw wobec proponowanych działań, stwierdzając, że ograniczanie obecności ze względu na pochodzenie rasowe jest niewłaściwe i szkodliwe dla jedności.
Niezależny krytyk skomentował: „To nie jest łatwe oglądanie – segmenty„ Black Out ”są dla czarnoskórych widzów znaczącym wyrazem uznania, umożliwiając im kształtowanie swojego zaangażowania poza białym dyskomfortem”.
Pomimo nieobecności lub obecności znanych osobistości, sztuka uzyskała czterogwiazdkowe oceny. Jeden z recenzentów z The Guardian opisał to jako godne uwagi doświadczenie, którego nie można przegapić.
Recenzent zachęcał widzów, aby opuścili spektakl z wyrobionymi własnymi opiniami, bez poczucia obowiązku ich uzasadniania czy debatowania.
Jako zamężna kobieta rasy mieszanej, będąca w długotrwałym związku, opis tej nominowanej do nagrody Tony sztuki uważam za intrygujący. Pomysł par międzyrasowych poddawanych niezwykle nietypowej terapii seksualnej rezonuje ze mną na poziomie osobistym, ponieważ doświadczyłem na własnej skórze wyjątkowych wyzwań związanych ze związkami międzyrasowymi. Nie mogę się doczekać, jak sztuka porusza te złożone problemy i bada dynamikę miłości i intymności między ludźmi różnych ras. Wierzę, że ta sztuka oferuje świeże spojrzenie na relacje i dostarcza cennych spostrzeżeń na temat ludzkich doświadczeń.
Kaneishie (Olivia Washington) i Jimowi (Kitowi) towarzyszą dwie inne pary międzyrasowe: Alana (Annie McNamara) i Phillip (Aaron Heffernan), a także Gary (Fisayo Akinade) i jego partner, czyli aktor imieniem Dustin.
Mówiąc prościej, „Evening Standard” radził widzom, aby przygotowali się na niepokojące treści. Obejmuje to używanie obraźliwego języka i graficzne przedstawianie niewolnictwa przypominające Dalekie Południe, co dla niektórych może być niewygodne.
Byłem bardzo rozczarowany, kiedy przeczytałem recenzję „Slave Play” w „The Times”. Dali mu tylko dwie gwiazdki i skrytykowali satyrę jako przestarzałą. Przyznali jednak, że być może takie wrażenie mogło wynikać z faktu, że po długim, pięcioletnim oczekiwaniu sztuka w końcu trafiła na West End.
- EUR PLN PROGNOZA
- USD PLN PROGNOZA
- NEAR PROGNOZA. NEAR kryptowaluta
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- PEPE PROGNOZA. PEPE kryptowaluta
- RENDER PROGNOZA. RENDER kryptowaluta
- DOGE PROGNOZA. DOGE kryptowaluta
- LINK PROGNOZA. LINK kryptowaluta
- Gwiazda rosyjskiego baletu Władimir Szkłorow nie żyje w wieku 39 lat po upadku z balkonu
2024-07-24 19:08