Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

Jako wieloletni obserwator i wielbiciel enigmatycznego świata Hollywood, naprawdę fascynujące jest dla mnie bycie świadkiem podróży Suri Cruise, córki legendarnego Toma Cruise’a i Katie Holmes. Jej powrót na Broadway po dziesięcioletniej przerwie jest świadectwem jej odporności, talentu i ambicji – cech, które wydają się być rodzinne, ponieważ jej matka Katie również zyskała sławę na Great White Way.


W tym tygodniu Katie Holmes pokazała swoje umiejętności modowe na ulicach Nowego Jorku, kontynuując swoją rolę w popularnym przedstawieniu scenicznym z udziałem wielu znanych twarzy, będącym remakiem Naszego miasta.

Słynna sztuka Thorntona Wildera z 1938 r. zatytułowana „Nasze miasto” jest obecnie ponownie wystawiana na Broadwayu z udziałem utalentowanego zespołu, w tym Katie, Jima Parsonsa i Zoey Deutch.

W sobotę na Manhattanie Katie zaprezentowała niezrównoważony styl, z koszulą w paski wpuszczoną w jedną stronę i pozostawiającą drugą luźną.

Tego dnia 45-letnia kobieta, matka 18-letniej Suri Cruise (z którą dzieli opiekę ze swoim byłym małżonkiem Tomem Cruisem), wydawała się być poza domem, zajmując się różnymi obowiązkami.

Niosła wiele materiałowych toreb na zakupy i rozmawiała przez telefon, spacerując energicznie chodnikiem.

Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

Stylowy wygląd Katie składał się z ciemnoszarych spodni, które podkreślały jej długie, smukłe nogi, oraz ognistopomarańczowego płaszcza, który harmonijnie pasował do górnej części garderoby.

Rozpuściłam moje długie, ciemne warkocze, dodając swojemu strojowi swobodnego akcentu za pomocą czapki baseballowej. Dopełnieniem stylizacji były eleganckie czarne okulary przeciwsłoneczne i stylowe czarne skórzane buty, które do siebie pasowały.

Katie pojawiła się niedawno po tym, jak po jej debiucie na Broadwayu powtórka „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje od krytyków.

W recenzji, w której przyznano jedynie 1,5 gwiazdki, „New York Post” skrytykował produkcję za nadmierną emocjonalność, stwierdzając: „Sceny są albo przesadnie udramatyzowane, przypominające staromodny park rozrywki, albo niedostatecznie udramatyzowane, pozbawione autentycznego lub realistycznego charakteru. chwile.

Jako entuzjasta stylu życia mogę śmiało powiedzieć, że to odrodzenie zostało trafnie określone przez „Wall Street Journal” jako „średnie”. Nie przeszkodziło im to jednak w pochwaleniu wyrafinowanej elegancji i momentów pełnych humoru.

The Daily Beast wyraził niezadowolenie z tej produkcji, stwierdzając, że ciągłe kierowanie przez Parsonsa z centralnej sceny, instruujące aktorów, gdzie stać i co robić, było apodyktyczne. Uważali też, że zbyt dużo czasu spędzali na obserwowaniu akcji z boku, zamiast się w niej zanurzać, a gdy aktorzy grali, sceny toczyły się zbyt szybko, jak na ich gust.

Niemniej jednak renowacja zyskała uznanie „The New York Times” za „estetykę”, „doskonały zespół” oraz „szybkie i nieromantyczne wskazówki”.

W recenzji Variety stwierdzono, że urok, jaki wykazywali zarówno Katie, jak i Jima, był bardzo chwalony. Dzieje się tak dlatego, że produkcji udało się sprawić, że codzienne sytuacje wydają się urzekające lub intrygujące.

Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.
Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

Katie zaczęła pokazywać zajawki Naszego miasta od 17 września, ale jego wielkie otwarcie w Barrymore Theatre zaplanowano na najbliższy czwartkowy wieczór.

W 1938 roku zadebiutował spektakl, który szybko stał się ponadczasowym arcydziełem na amerykańskiej scenie, zdobywając Nagrodę Pulitzera w dziedzinie dramatu.

Ta nowatorska sztuka, opowiadana przez kierownika sceny, zagłębia się w codzienne życie wioski w New Hampshire na przełomie XIX i XX wieku, eksplorując je w niezwykle autoreferencyjny sposób.

W minimalistycznej scenerii przypominającej starożytną Spartę postacie wchodzą w interakcję z publicznością, przewijają historię i pozornie powstają z martwych.

Katie, matka 18-letniej córki Suri (wraz ze swoim byłym małżonkiem Tomem Cruisem), wraca na Broadway po 12 latach nieobecności.

Wcześniej wystąpiła w 2012 roku w komedii Dead Accounts na Broadwayu. W produkcji wystąpili tacy aktorzy jak Judy Greer i Norbert Leo Butz.

Przez lata miałem przyjemność być świadkiem serii tętniących życiem odrodzeń na scenie Broadwayu, począwszy od 1938 roku. Niedawno, w 2002 roku, urok naszego miasta został ponownie pięknie ożywiony przez gwiazdorską obsadę z Paulem Newmanem w roli głównej.

Po zapisaniu się Suri na Carnegie Mellon University Katie wróciła na Broadway, po ukończeniu w tym roku prestiżowej LaGuardia High School of Music & Art and Performing Arts w Nowym Jorku.

Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

Z liceum, które zasłynęło z inspiracji filmem „Sława”, wykształciło się na przestrzeni lat imponująca liczba znanych osobistości.

Jako koneser stylu życia muszę podzielić się z Wami znamienitą listą absolwentów mojej macierzystej uczelni. Ta ceniona instytucja wyprodukowała takich luminarzy, jak Al Pacino, Liza Minnelli, Jennifer Aniston i Adrien Brody, żeby wymienić tylko kilku. Niedawno widzieliśmy na ekranach wschodzące gwiazdy, takie jak Ansel Elgort i Timothee Chalamet, zaszczycające nasze ekrany swoim talentem. To naprawdę zaszczyt pracować z tak imponującą grupą znakomitych osób.

Po ukończeniu szkoły średniej Suri rozpoczęła studia na Uniwersytecie Carnegie Mellon. Krążą pogłoski, że podczas swojego pobytu tam rozważa skupienie się na dziedzinie mody.

Niedawne źródło zbliżone do sytuacji poinformowało DailyMail.com, że ta dziewczyna, która jest już całkiem mądra, wyrasta na bardzo inteligentną młodą kobietę. Utrzymuje ścisły krąg wiernych przyjaciół i jest mocno zakorzeniona w swoim pochodzeniu.

Zamiast być podekscytowana, wydaje się, że matka Suri czuje się „przytłoczona” myślą o wyjeździe Suri na studia do Pittsburgha. Źródło ujawniło, że Katie ma głębokie poczucie spełnienia w związku z Suri, ale jednocześnie wykazuje oznaki nadmiernego zaniepokojenia.

W 2005 roku Katie, znana ze swojej popularności w serialu dla nastolatków Dawson’s Creek, rozpoczęła romantyczny związek z Tomem, który zaledwie siedem tygodni później doprowadził do zaręczyn.

W listopadzie 2006 roku, siedem miesięcy po narodzinach ich córki Suri, w Castello Orsini-Odescalchi w Bracciano odbyła się ceremonia scjentologiczna.

W 2012 roku znalazłam się w trudnym świecie rozwodów, a decyzja została podjęta zaledwie dziesięć dni później. W tym nowym rozdziale mojego życia powierzono mi podstawową opiekę nad Suri, podczas gdy mój były partner Tom ma prawo do odwiedzin.

Katie Holmes prezentuje asymetryczny strój w stylu ulicznym po powrocie na Broadway w „Naszym mieście”.

W 2016 roku Ron Miscavige, ojciec przywódcy scjentologii, podzielił się z TopMob tym, że obawy Katie dotyczące scjentologii i jej potencjalnego wpływu na ich córkę Suri były jednymi z czynników prowadzących do jej odejścia od Toma, ówczesnego męża.

Jako oddany wielbiciel, mówiąc własnym głosem, mogę podzielić się informacją, że znany aktor z „Top Gun Maverick” miał przekazywać Katie roczną sumę 400 000 dolarów do czasu, aż Suri skończy 18 lat, a w przyszłości będzie zapewniał fundusze na jej studia wydatki.

Przez ponad dekadę Tom nie był widziany na zdjęciach z córką, a w 2018 roku pojawiły się plotki sugerujące, że celowo ukrywał się przed Suri.

Według źródła każdy ma prawo odwiedzać swoje dziecko, kiedy chce, ale on rezygnuje z tego, ponieważ nie jest ona wyznawczynią scjentologii.

2024-10-20 01:34