Jeff Probst z Survivor ujawnia, kiedy gracze muszą powiedzieć prawdę

Jeff Probst z Survivor ujawnia, kiedy gracze muszą powiedzieć prawdę

Jako ktoś, kto śledzi Survivor od jego początków i był świadkiem niezliczonych sezonów wypełnionych oszustwami, sojuszami i nieoczekiwanymi zwrotami akcji, muszę przyznać, że niedawne odkrycie Jeffa Probsta o tym, że gracze muszą mówić prawdę tylko podczas prywatnych wywiadów z producentami, jest zarówno fascynujące, jak i zabawny.


Zasadniczo struktura gry „Survivor” nie jest zbyt sztywna i zawiera wiele szczegółowych zasad. Gracze mają dużą swobodę w negocjacjach z gospodarzem, Jeffem Probstem, w sprawie zapasów, współpracy przy zagadkach i zasadniczo samorządności na swoich kempingach.

63-letni Probst nie ma nic przeciwko, jeśli gracze oszukują go podczas dyskusji Rady Plemienia, jak stwierdził w swoim podcaście „On Fire” z 13 listopada. Jest jednak jedno miejsce, w którym gracze nie mogą kłamać – i ta zasada jest niezachwiany.

Mówiąc najprościej, Probst stwierdził, że podczas osobistych rozmów z producentem ważne jest, aby odpowiadać zgodnie z prawdą, ponieważ w ten sposób opowiadana jest historia. Producent to jedyna osoba, z którą trzeba być szczerym.

W scenerii oddalonej od obozu i poza zasięgiem słuchu innych zawodników odbywają się wywiady, dzięki którym gracze mogą otwarcie wyrazić swoje przemyślenia producentowi prowadzącemu wywiad. Ta konfiguracja jest kluczowa dla widzów domowych, ponieważ pozwalają im uzyskać wgląd w to, co gracze faktycznie myślą w trakcie gry.

Probst zauważył, że gracze mogą swobodnie odpowiadać na jego pytania podczas Rady Plemiennej w dowolny sposób, jaki uznają za odpowiedni, pod warunkiem, że udzielą odpowiedzi.

W naszych rozmowach podczas wyzwań lub narad plemiennych możesz swobodnie odpowiadać na pytania, ale możesz opowiedzieć mi dowolną historię. Możesz okłamywać mnie bezpośrednio, a ja mogę nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Nie obchodzi mnie prawda. Chcę po prostu spójnej narracji. To, czy to prawda, czy fałsz, zależy od Ciebie. Tak długo jak będziesz dostarczał historii, wszystko będzie w porządku.

Jeff Probst z Survivor ujawnia, kiedy gracze muszą powiedzieć prawdę

Rozmowa na ten temat wywiązała się po ostatnim odcinku Survivor 47, a Jay Wolff, współgospodarz „On Fire” Probsta, pytał, czy wieloletni figurant franczyzy poczuł się zirytowany, gdy Andy Rueda wyraził swoją wolę angażowania się w Tribal na żywo ( gdzie gracze nadal szepczą i opracowują strategię przed głosowaniem), zamiast odpowiadać na pytania Jeffa Probsta.

Nie, nie czuję się sfrustrowany w tej sytuacji” – wyjaśnił Probst. „Zawsze zachęcam graczy: jeśli nie jesteś gotowy do głosowania, nie bierz udziału. Nie daje ci to jednak możliwości uniknięcia odpowiadania na moje pytania. Z pewnością jest to trudna sytuacja, ale musisz sobie z nią poradzić sam. Po prostu zrobię krok do tyłu i poczekam.

Wcześniej w programie miała miejsce sytuacja przypominająca obecną. Podczas gdy zawodnicy skupiali się na utrzymaniu równowagi podczas wyzwania o immunitet, gospodarz Probst próbował zadać pytanie zawodnikowi Gabe’owi Ortisowi.

– Grzecznie, nie odzywaj się do mnie – powiedział Gabe.

W odpowiedzi Probst przyznał Gabe’owi immunitet, zapewniając mu bezpieczeństwo podczas burzliwego posiedzenia Rady Plemiennej, na którym niestety Sol Yi został wyeliminowany.

Program Survivor emitowany jest w środy o 20:00. ET na ABC.

2024-11-15 08:01