Jack Antonoff przyznaje, że zapomniał „o całej śmierci” w „Romeo i Julii”

Jack Antonoff przyznaje, że zapomniał „o całej śmierci” w „Romeo i Julii”

Jako oddany zwolennik muzyki i produkcji na Broadwayu, podejście Jacka Antonoffa do tworzenia muzyki do Romea i Julii jest po prostu inspirujące. Jego skupienie się na nadziei, miłości i przeciwstawianiu się wszelkim przeciwnościom losu odzwierciedla jego własną podróż życiową. Wydaje się, że nawet w obliczu tragicznego zakończenia jednej z najsłynniejszych tragedii Szekspira Antonoffowi udaje się znaleźć pocieszenie – a może po prostu zapomina o części dotyczącej śmierci!


Chociaż „Romeo i Julia” to niezaprzeczalnie jedna z najsłynniejszych tragedii Williama Szekspira, wydaje się, że Jack Antonoff przeoczył ten aspekt podczas komponowania muzyki na potrzeby reinterpretacji na Broadwayu.

W niedzielnym poranku w CBS Antonoff (40 lat) powiedział, że kiedy rozważa historię Romea i Julii w kontekście muzycznym, budzi to w nim poczucie nadziei, miłości i determinacji, by wytrwać pomimo przeszkód. Co ciekawe, często zapomina o tragicznym zakończeniu ze śmiercią.

Skomentował: „Patrząc wstecz, subtelnie włączyłem ten szczegół do kompozycji, nie zdając sobie z tego wtedy sprawy, ale okazało się to dość katastrofalne, ponieważ o tym zapomniałem!

Jack Antonoff, znany ze współpracy z The Bleachers, skomponował nową ścieżkę dźwiękową do broadwayowskiej wersji „Romeo + Julia” Sama Golda. W tym przedstawieniu Kit Connor i Rachel Zegler wcielają się w nieszczęsnych, przeklętych kochanków, którzy debiutują na Wielkiej Białej Drodze. (Przypomnienie dla tych, którzy mogli zapomnieć – nastoletni Romeo i Julia tragicznie odebrali sobie życie z powodu nieporozumienia i długotrwałych waśni rodzinnych, które uniemożliwiły im bycie razem.)

Produkcja tradycyjnej sztuki Golda została w innowacyjny sposób zaprezentowana w teatrze Circle in the Square w Nowym Jorku w innowacyjnej scenerii. Aktorzy ubrani byli w współczesne stroje (dla wielu cekinowe spodnie Connora na długo zapadły w pamięć), a monologi przeplatali także kilkoma utworami muzycznymi.

Sam Gold podszedł do nas i powiedział: „To teledysk Troye’a Sivana”. To w zasadzie przedstawił. Dodatkowo wspomniał o kilku głębokich myślach, takich jak: „To zespół dwudziestolatków, który nielegalnie wszedł do Circle in the Square na Broadwayu i musi coś wyrazić.

Stwierdziła: „Sztuka porusza tematy istotne dla współczesnych widzów, mimo że została napisana pół tysiąca lat temu.

Connor, który ma 20 lat, wspomniał podczas wieczornego programu, że od dłuższego czasu pragnął wystawić Szekspira.

Krótko mówiąc, jako artysta z Wielkiej Brytanii często oczekuje się, że przyjmiesz role, jeśli nie robiłeś tego wcześniej” – podekscytowana gwiazda Heartstopper podzieliła się z Jimmym Fallonem.

Jest prawdopodobne, że Antonoff skupił się głównie na romantycznych aspektach sztuki Szekspira, biorąc pod uwagę, że wydaje się być zanurzony w świecie snów. Zawodowo Antonoff kwitnie – współpracuje z takimi artystami jak Taylor Swift i Sabrina Carpenter, a także poza swoimi płytami Bleachers. Co więcej, w zeszłym roku niedawno ożenił się z aktorką Margaret Qualley.

Nadal wydaje mi się to nierealne, ponieważ uderzający jest tymczasowy charakter wyników mojej pracy – nie chodzi tu o występ czy publiczność, ale raczej o przelotne poczucie sukcesu, jakie się z tym wiąże. Dlatego zawsze jestem pod wrażeniem całego tego doświadczenia” – wyjaśnił Antonoff w niedzielę.

2024-10-14 05:53