Gra bananowa zasilana CARV na TON osiąga milion użytkowników w 72 godziny

Jako doświadczony inwestor kryptowalutowy i entuzjasta technologii z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży byłem świadkiem pojawiania się i znikania niezliczonych projektów. Jednak niedawny sukces Banana, nowatorskiej platformy GameFi zbudowanej w ekosystemie Telegram na blockchainie TON, naprawdę przykuł moją uwagę. Ponad milion aktywnych graczy w zaledwie 72 godziny od publicznej premiery jasno pokazuje, że ta gra to coś więcej niż kolejna bezczynna aplikacja – to rewolucja w świecie gier i kryptowalut.

1. W początkowym okresie 72 godzin po publicznym ujawnieniu innowacyjna platforma GameFi w ramach Telegramu, znana jako Banana, działająca na blockchainie TON, przyciągnęła ponad milion aktywnych graczy, demonstrując potencjał CARV, wszechstronnej warstwy danych niezbędnej dla Banana funkcjonowanie.

Nowatorska gra TON, Banana, zdobywa milion graczy w trzy dni

1. W niecałe trzy dni po oficjalnym debiucie publicznym w ekosystemie TON, bezczynna gra zatytułowana Banana zgromadziła milion użytkowników. Jak poinformował zespół programistów, gra zawiera łącznie 2,9 miliona wykonanych zadań przez graczy i może pochwalić się imponującą liczbą 580 000 aktywowanych kont w mediach społecznościowych.

„Witajcie w sobotę, CARVers! Z radością ogłaszamy dodanie tych nowych i wciągających gier do naszej platformy Game Discovery:

The Banana Game autorstwa @thebananagameee
Yooldo Games autorstwa @Yooldo_Games
Siedziba SSS autorstwa @SSS_HQ
Siedziba Super Champs autorstwa @SuperChampsHQ”

— CARV (@carv_official) 27 lipca 2024 r.

Korzystając z zaawansowanej infrastruktury danych CARV, opracowanej przez nasz zespół w Banana, prezentujemy pomysłowe środowisko gier. W tej krainie gracze mogą gromadzić różnorodną gamę wirtualnych bananów, z których każdy ma odrębną charakterystykę i stopień rzadkości.

1. Naciśnięcie bananów zapewnia graczom punkty (skórki), które można następnie wymienić na U.S. Dollar Tether (USDT), powszechnie używaną monetę typu stablecoin o najwyższej kapitalizacji rynkowej.

Jako Leo, dyrektor ds. rozwoju w CARV, podkreślam znaczenie naszego najnowszego wydania w szerszym ekosystemie TON. Podekscytowanie wokół aplikacji wykorzystujących grywalizację typu „dotknij, aby zarobić” osiągnęło szczyt, a ta wersja odgrywa kluczową rolę w tym dynamicznym krajobrazie.

Wprowadzenie programu Banana stanowi znaczący kamień milowy w rozwoju CARV w ekosystemie TON, podkreślając jego wiodącą rolę w promowaniu integracji gier Web3 i poszerzaniu bazy użytkowników. Ten innowacyjny model typu „graj, aby zarobić” to jedna z kluczowych funkcji, jakie Banana wnosi na stół. Dzięki wewnętrznemu tworzeniu gier i umiejętnościom adtech CARV nie tylko wzmacnia swoją obecność technologiczną, ale także oferuje użytkownikom dożywotnią subskrypcję możliwości generowania pasywnego dochodu.

1. Debiut Banana jest integralną częścią kompleksowego biznesplanu CARV, łącząc istniejące ramy danych i najlepsze środowiska gier. To rozszerzenie skoncentruje się na wewnętrznym tworzeniu gier i technologii reklamowej jako głównych drogach innowacji.

Bezczynna gra na TON oferuje codzienne nagrody

Jednocześnie, zamiast konwertować nagrody w grze na USDT, gracze mają możliwość wykorzystania ich w różnych funkcjach ekosystemu.

W aplikacji mobilnej gracze mogą wygodnie wymieniać swoje banany na szereg zachęt, takich jak punkty lub prawdziwe pieniądze, zwiększając w ten sposób swoje wrażenia i utrzymując zaangażowanie.

Jako badacz analizujący unikalne aspekty platformy Banana, podkreśliłbym następujące kluczowe funkcje: codzienne wypłaty bananów, nagrody za obieranie, które różnią się w zależności od rzadkości bananów oraz szanse na zgromadzenie dodatkowych bananów poprzez wykonywanie zadań takich jak łączenie CARV ID, korzystanie z mediów społecznościowych i polecanie znajomych.

Ceny bananów różnią się w zależności od poziomu ich niedoboru. Na przykład najrzadszy rodzaj banana, znany jako Matrixnana, sprzedawany jest za znaczną cenę 500 dolarów amerykańskich.

2024-07-30 17:22