Gra BANANA oparta na TON zdobywa 5 milionów użytkowników w 3 tygodnie

Jako doświadczony badacz, który był świadkiem ewolucji gier opartych na technologii blockchain od jej skromnych początków, muszę przyznać, że szybki sukces gry BANANA, obsługiwanej przez CARV, budzi podziw. Mając doświadczenie w zrozumieniu zawiłości zdecentralizowanych platform i ich potencjału zakłócania tradycyjnych gałęzi przemysłu, widziałem sporo projektów, które obiecywały księżyc, ale nie przynosiły rezultatów.

Gra o nazwie „BANANA”, działająca na platformie TON, przekroczyła liczbę pięciu milionów użytkowników i jest obecnie uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się gier w społeczności TON.

Dzięki wsparciu CARV, elastycznej platformy danych do gier i sztucznej inteligencji, projekt BANANA z powodzeniem osiągnął swój początkowy znaczący punkt orientacyjny, gromadząc milion użytkowników w zaledwie pierwsze 72 godziny po debiucie.

Jak dotąd BANANA może pochwalić się ponad milionem aktywnych użytkowników dziennie, 1,4 miliona połączonych kont w mediach społecznościowych i około 45 milionami wykonanych misji w grze.

W grze BANANA uczestnicy zanurzają się w uniwersum o tematyce bananowej, w którym każdy banan ma różne cechy i braki. Klikając na te banany, gromadzisz punkty zwane PEEL i potencjalnie wygrywasz możliwości wymiany ich na nagrody, takie jak USDT. Maksymalna nagroda może wynieść 500 USDT. Ta wciągająca konfiguracja sprawia, że ​​gracze aktywnie angażują się w grę.

Sednem atrakcyjności BANANA jest protokół CARV, przełomowa warstwa danych, która zapewnia użytkownikom kontrolę nad ich danymi w grze. Dzięki CARV gracze mogą posiadać, kontrolować, a nawet monetyzować swoje dane, co pozwala im bezpośrednio czerpać korzyści z udziału w grze.

„Leo Li, dyrektor ds. rozwoju w CARV, stwierdził, że wzrost liczby gier podobnych do BANANA pokazuje potencjał, jaki kryje się w połączeniu ogromnej bazy użytkowników Telegramu z interaktywną i satysfakcjonującą rozgrywką. Ponieważ około 50% z 950 milionów użytkowników Telegramu korzysta z mini -apps każdego miesiąca, jedynie zarysowujemy powierzchnię jego potencjału.”

Popularność Banana świadczy o szerszej ekspansji gier w ramach platformy TON. Podobnie inne gry, takie jak Hamster Combat i Coin of the Hamster (Notcoin), przyciągnęły miliony użytkowników za pośrednictwem Telegramu, co wskazuje na potencjał TON w zakresie powszechnej akceptacji zdecentralizowanych aplikacji.

Idąc dalej, CARV zamierza wspierać dodatkowy rozwój sieci TON, szukać partnerstw z innymi inicjatywami związanymi z TON i zająć się tworzeniem gier wideo we własnym zakresie.

2024-08-21 15:15