Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

Jako doświadczony obserwator ludzkich zachowań i koneser intrygujących historii, jestem całkowicie urzeczony tą kolekcją obrazów. Pierwsza, pełna ponurych barw i melancholijnego wyrazu, wiele mówi o ciężarze życiowych prób, jakie noszą w sobie nawet najbardziej odporni z nas.


W poniedziałkowy wieczór Gemma Arterton z wdziękiem wpasowała się w stylową formę, biorąc udział w europejskiej premierze „The Critic” wraz z innymi aktorami, Ianem McKellenem i Markiem Strongiem, w The Curzon Mayfair w Londynie.

Aktorka, lat 38, wybrała elegancką czarną suknię z odkrytymi ramionami, która podkreślała jej oszałamiającą figurę, przyjmując wiele urzekających póz.

Strój, który miała na sobie, zawierał panel z odkrytym brzuchem, który podkreślał jej wyraźnie zarysowany brzuch, w połączeniu z prostą parą szpilek.

Ułożyła swoje krótkie, gładkie, brązowe włosy do tyłu i wybrała promienny makijaż, w tym odrobinę delikatnej różowej szminki.

Nowy film to londyńska produkcja z lat 30. XX wieku, przedstawiająca życie krytyka teatralnego Jimmy’ego Erskine’a, granego przez Sir Iana w wieku 85 lat.)

Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

Sir Ian wyglądał elegancko na tym wydarzeniu w kraciastym garniturze i jaskrawym szaliku.

Jego występ nastąpił po tym, jak niedawno doznał kontuzji po upadku ze sceny podczas występu na West Endzie.

17 czerwca podczas występu w londyńskim Noel Coward Theatre, gdzie grał Johna Falstaffa, podczas sekwencji walki poślizgnął się i przypadkowo spadł ze sceny prosto na publiczność.

W The Critic rozgrywa się wartka, tajemnicza fabuła, w której wpływowe osobistości, takie jak redaktorzy gazet codziennych i performerzy sceniczni, jak Gemma, która na ekranie gra aktorkę Ninę Land, uciekają się do korupcji i wymuszeń, aby stłumić szkodliwą krytykę, która grozi ujawnieniem.

Film jest adaptacją powieści Anthony’ego Quinna „Curtain Call” z 2015 roku.   

W tym roku Gemma otwarcie omówiła utrzymujący się seksizm w branży filmowej i skrytykowała tych, którzy nadal pracują z przestarzałym sposobem myślenia, nazywając ich „dinozaurami”.

Aktorka otwarcie ujawniła, że ​​przed pojawieniem się kampanii #MeToo zalecono jej, aby o kwestiach feministycznych mówiła ciszej. Wyraziła również swoją irytację z powodu tego, co postrzegała jako hipokryzję w sektorze rozrywki.

Powiedziała, że ​​chociaż sytuacja się poprawia, nadal istnieją „stare dinozaury”, które mają przestarzałe postawy i zachowania, i stwierdziła, że ​​to „tragiczne”, że ludzie nadal spotykają się z seksizmem.

Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

W jednym z odcinków podcastu „Reign with Josh Smith” wspomniała, że ​​niektóre rodzaje dinozaurów są nadal aktywne.

Na szczęście od lat sześćdziesiątych sytuacja znacznie się poprawiła. Są jednak obszary, w których wydaje się, że mamy do czynienia z reliktami minionej epoki, staruszkami, których należy delikatnie szturchnąć i przypomnieć: „To jest rok 2023; te praktyki nie są już aktualne!”

Gemma ujawniła, że ​​menadżer z Hollywood poradził jej, aby złagodziła swoje zdecydowane poglądy na temat feminizmu, sugerując, że może to negatywnie wpłynąć na jej karierę.

Wrzała z powodu widocznej hipokryzji w branży, zauważając, że ten sam menedżer, który wcześniej zignorował jej obawy dotyczące równości, później wyraził poparcie dla ruchu #MeToo, gdy feminizm stał się popularnym trendem.

Powiedziała: „Zastanawiając się nad okresem największej popularności ruchów Time’s Up i #MeToo, wydała mi się to idealna chwila na wyrażenie moich myśli. Jednak jeszcze zanim te ruchy nabrały rozgłosu, już wyrażałam swoje opinie – szczególnie na temat równej płacy lub równouprawnienia kobiet kwestie praw, jak można sobie wyobrazić.”

Podczas występu, który dałam, podszedł do mnie amerykański menadżer i szczerze mówiąc, wyraził swoje myśli, mówiąc: „Czy mogłabyś złagodzić ten silny feministyczny klimat? Może to nie być korzystne dla twojego wizerunku”.

Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic
Gemma Arterton prezentuje elegancką figurę w eleganckiej czarnej sukience, dołączając do swoich współpracowników, Sir Iana McKellena i Marka Stronga, na premierze The Critic

2024-09-02 22:19