Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

Jako entuzjasta kina, który śledził burzliwą, ale inspirującą podróż Francisa Forda Coppoli, jestem głęboko poruszony niedawnymi kontrowersjami wokół publikacji filmów z jego udziałem na planie. Dorastając podziwiając jego przełomowe dzieła, takie jak trylogia „Ojciec chrzestny” i „Czas apokalipsy”, przygnębiające jest widzieć, jak tak ukochana postać jest przedstawiana w fałszywy sposób.

Filmy, które pojawiły się w zeszłym tygodniu i które prawdopodobnie przedstawiały reżysera Francisa Forda Coppolę próbującego pocałować młode statystki podczas kręcenia Megalopolis, zostały niedawno uznane przez jedną z głównych aktorek występujących w tych filmach za potencjalnie wprowadzające w błąd.

W ubiegły piątek magazyn Variety udostępnił kilka krótkich filmów zza kulis nagranych podczas kręcenia przez zespół Coppoli sceny klubowej w Atlancie. Klipy te zdają się przedstawiać reżysera zbliżającego się do kilku tańczących aktorek.

Jednak Raynz Menz, aktorka grająca statystę w filmie i widziana w jednym z dwóch filmów, wyraziła swoje zaniepokojenie pogłoskami sugerującymi, że Coppola zachował się nieprofesjonalnie, zamieściła we wtorek oświadczenie w tej sprawie w swoich Instagram Stories.

W rozmowie z Deadline Menz stwierdził, że 85-letni laureat Oscara nie stworzył atmosfery, w której ani ja, ani nikt inny na planie filmowym nie czułby się nieswojo.

DailyMail.com skontaktował się z przedstawicielem Coppoli z prośbą o komentarz.

Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

W swoim oświadczeniu na Instagramie Menz napisała, że ​​historia Variety miała „wprowadzający w błąd nagłówek”. 

Napisała: „Wszystkie stwierdzenia dotyczące @francisfordcoppola są bezpodstawne; współpraca z taką ikoną była zaszczytem” – stwierdziła. „Ten materiał filmowy został nagrany na zestawie z ograniczeniami dla urządzeń mobilnych ze względu na bezpieczeństwo każdego członka obsady”.

Jako oddany wielbiciel jestem całkowicie przerażony tymi oskarżeniami i żarliwie modlę się, aby każdy mógł rozpoznać rzeczywistość, która się za nimi kryje. Menz również podkreślił tę kwestię.

W niedawno ujawnionym filmie z udziałem Coppoli (niedawno ogłoszonym laureatem nagrody Kennedy Center Honors) są sceny, w których wchodzi on w interakcję z kilkoma aktorkami. Wygląda na to, że całuje jedną z nich w policzek, chociaż trudno stwierdzić, czy na filmie całował inne kobiety, ponieważ często widziano go od tyłu lub z daleka.

W wywiadzie dla Deadline Menz podkreśliła, że ​​była zarówno zaskoczona, jak i odrzucona publikacją filmów, ponieważ miejsce, w którym doszło do zdarzenia, rzekomo znajdowało się w zamkniętych warunkach, co ograniczało obecność członków załogi i wykluczało gości zewnętrznych. .

W scenariuszach, w których aktorzy kręcą sceny intymne lub pełne emocji (nago lub nie), często stosuje się plany zamknięte, aby zapobiec przeszkadzaniu osobom z zewnątrz, które mogłyby zakłócić proces.

„To, że ktoś miał nagranie tego zdarzenia, jest po prostu śmieszne i wyjątkowo nieprofesjonalne” – kontynuował Menz.

Nie jest pewne, czy osoby, które nakręciły filmy, miały pozwolenie na przebywanie na podejrzanym zamkniętym planie zdjęciowym, czy też naruszyły jakiekolwiek zasady, nagrywając przebieg sesji.

Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami
Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami
Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami
Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

Menz wyraził swoje zakłopotanie, mówiąc: „To nieprzyjemne, ponieważ wydawało się, że wspomniał tylko o tym, jak niesamowita jest jego żona, odnosząc się do Eleanor Coppoli, która niestety zmarła w kwietniu w wieku 87 lat. Oglądanie tego filmu i obserwowanie ich prób przekazać wiadomość. Szczerze mówiąc, czuję się po prostu niekomfortowo.

Z raportu Deadline wynika, że ​​publikacja filmów z planu wywołała u Coppoli znaczny niepokój, ponieważ wydarzyło się to, gdy podróżował z rodziną na nabożeństwo żałobne ku czci Eleonory.

Coppolę poznała podczas kręcenia jego pierwszego reżyserskiego przedsięwzięcia, skromnego horroru Dementia 13 (1963), a później w tym samym roku pobrali się. Uznana przede wszystkim za reżyserię kultowego filmu dokumentalnego Hearts Of Darkness: A Filmmaker’s Odyssey, który zagłębiał się w zawiłe wydarzenia zza kulis trudnego procesu kręcenia Czasu Apokalipsy Coppoli.

Jako oddany wielbiciel ująłbym to następująco: Wśród potomków Francisa Forda Coppoli szczególnie urzeka mnie trio – moi idole Sofia i Roman Coppola oraz ich najstarszy syn, Gian-Carlo. Niestety, Gian-Carlo, obiecujący talent w wieku zaledwie 22 lat, został nam tragicznie odebrany w wypadku na łodzi w 1986 roku.

Griffin O’Neal, syn zmarłego aktora Ryana O’Neala, początkowo obsadzony w filmie Coppoli „Ogrody z kamienia”, przyznał się do winy za lekkomyślne prowadzenie łodzi, a następnie w tym samym filmie został zastąpiony przez Coppolę.

Kontynuując dyskusję Menz zapewnił, że wszelkie oskarżenia sugerujące, że Coppola zachowywał się nieprofesjonalnie w stosunku do swoich koleżanek, są całkowicie bezpodstawne.

Jeśli chodzi o ten film, to ja zaprosiłem go do tańca. Wykonałem ten ruch i poprosiłem go, aby zatańczył przed wszystkimi obecnymi.

Wspomniała, że ​​to całkiem zabawne, że ta historia wyszła na jaw, biorąc pod uwagę, że wydarzyła się dawno temu. Stwierdził, chociaż nie dosłownie, bo to było ponad rok temu, coś w rodzaju: „Zawsze traktuję kobiety z najwyższym szacunkiem i nigdy żadnej bym nie odmówił” – wspomina. A potem tańczyliśmy przy muzyce klubowej.

Film Francisa Forda Coppoli przedstawiający 85-letniego reżysera Megalopolis „próbującego pocałować młode statystki” jest „wprowadzający w błąd”, a statystka twierdzi, że jest „zniesmaczona” twierdzeniami

Chwaliła Coppolę jako profesjonalistę, prawdziwego dżentelmena i porównała go do uroczego włoskiego dziadka, zawsze krzątającego się po planie filmowym.

’To była po prostu świetna zabawa. To miła, hojna osoba” – dodał Menz.

W opowieści wspomniano dodatkowo, że wbrew doniesieniom The Hollywood Reporter sugerującym inaczej, film Coppoli Megalopolis podobno zmieścił się w pierwotnym budżecie i harmonogramie. Jednak źródło produkcyjne twierdziło wcześniej, że budżet wzrasta, co wzbudziło wątpliwości, czy konieczne będzie tymczasowe wstrzymanie zdjęć.

Jako oddany miłośnik nie mogę powstrzymać się od podzielenia się moją pasją i zanurzeniem się w niezwykłą opowieść o tym, jak Francis Coppola sfinansował swoje arcydzieło. Dzięki zdumiewającej sumie 120 milionów dolarów przekazanej przez jego renomowaną firmę winiarską włożył w film całe swoje serce i zasoby. Co więcej, wziął na siebie odpowiedzialność za samofinansowanie kampanii marketingowej, demonstrując poziom zaangażowania, jaki może posiadać tylko prawdziwy wizjoner.

2024-08-01 03:38