Dlaczego Steven Spielberg jest winny braku romansu w Twisters?

Jako ekspert stylu życia, głęboko doceniający przemysł rozrywkowy i jego zawiłości, uważam, że zakulisowa historia nieodebranego na ekranie pocałunku Glena Powella i Daisy Edgar-Jones w „Twisters” jest absolutnie fascynująca.

Ostrzeżenie: ten artykuł zawiera spoilery dotyczące Twisters.

W filmie „Twisters” Glen Powell i Daisy Edgar-Jones nigdy nie zamienili się sceną pocałunku przed kamerą. Stało się tak za sprawą reżyserii Stevena Spielberga.

W zeszłym roku, gdy fani nakręcili filmy 35-letniego Powella i 26-letniego Edgara-Jonesa całujących się podczas kręcenia na lotnisku, niestety ta scena nie została uwzględniona w filmie, który miał premierę 19 lipca 2020 roku.

Zapytany o brak pocałunku w filmie, Edgar-Jones odpowiedział swobodnym komentarzem: „Myślę, że to była sugestia Spielberga, prawda?” (Spielberg był producentem wykonawczym filmu.)

W wywiadzie dla Collidera 20 lipca Edgar-Jones stwierdził: „Uważam, że dzięki temu film nie staje się zbyt przewidywalny. Jest w nim coś naprawdę urzekającego. Daje to poczucie, że nie w tym miejscu kończy się ich historia, ale raczej kontynuacja Ich połączenie poprzez wspólny entuzjazm trwa.”

Kompletny przewodnik po największych hitach filmowych lata

Powell zgodził się z punktem widzenia swojego kolegi z planu. Odnosząc się do postaci Kate Carter w filmie, zauważył: „Wierzę, że film nie polega wyłącznie na tym, jak odkrywają miłość; chodzi raczej o pomoc Kate w ponownym odkryciu jej pasji do gonienia burzy i ponownym odnalezieniu poczucia przynależności”. Pod koniec filmu oboje podzielają nowy entuzjazm.

Powell zwrócił uwagę, że pocałunek między postaciami jego i Edgara Jonesa wydawał się „nie na miejscu” lub „nieodpowiedni” na zakończenie filmu. Następnie zauważył: „To świetna sugestia Spielberga. Dlatego, wiesz, Spielberg nadal przoduje w tej branży. To niesamowite”.

Jeśli scena nie została wybrana, Powell żartobliwie zauważył w piątek dla Entertainment Weekly: „Chyba jestem trochę urażony, że tego nie zrobili”. Kontynuował: „Być może przekraczało to moje możliwości, nie jestem pewien”.

Jak sam mówi dyrektor Lee Isaac Chung opowiedział historię, w której próbował czegoś dokonać, ale reakcje były głęboko podzielone. To nie sposób przeprowadzenia akcji spowodował taką polaryzację.

Filmy z 2024 r. wywołują u nas Deja Vu: czy filmy z recyklingu rzeczywiście działają? 

Jako obsesyjny fan wyraziłbym to w ten sposób: „Wiesz co? Podczas kręcenia tego dnia nakręciliśmy także alternatywną wersję bez pocałunku. I powiem ci, że osobiście wolę tę. Bardziej przekonujące wydaje mi się A teraz, dla tych z Was, którzy kibicują pocałunkowi, jestem pewien, że w końcu to nastąpi. Ale w międzyczasie doceńmy to zakończenie jako podnoszące na duchu i uroczyste zakończenie.

Krótko mówiąc, nowy film stanowi kontynuację historii z filmu z 1996 roku i skupia się na byłej łowczyni tornad Kate, obecnie na emeryturze, która współpracuje z popularną osobowością mediów społecznościowych Tylerem Owensem (w tej roli Powell), ponieważ oboje zajmują się licznymi systemami burzowymi w centrum miasta. Oklahoma.

W najnowszym wydaniu „Us Weekly” Powell otwarcie wyraził chęć dalszego korzystania z życia w pełni tak długo, jak to możliwe.

„W najnowszym wydaniu przekształconego magazynu „Us” wyraził chęć kontynuowania tej pracy. Dodał: „Jestem wdzięczny, że mi na to pozwalają i dlatego każdego dnia daję z siebie wszystko. Spędziłem długi okres bez pracy jako aktor, więc rozumiem tęsknotę za pracą i niemożność jej pracy, dopóki pozostanę częścią tej branży, będę zadowolony”.

2024-07-22 07:23