Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

Jako entuzjasta kina z ponad trzydziestoletnim stażem w branży filmowej mogę śmiało powiedzieć, że dynamika relacji Glena Powella i Daisy Edgar-Jones w Twisterze była dla mnie jednym z najbardziej intrygujących i urzekających aspektów filmu. Wiadomość o ich scenie bez pocałunku, z pominięciem potencjalnego szczęśliwego zakończenia, była rzeczywiście przygnębiająca, ale jako osoba, która widziała niezliczoną ilość filmów z niezrealizowanymi romantycznymi wątkami pobocznymi, rozumiem twórcze decyzje, które często wiążą się z takimi wyborami.


W sobotni wieczór promieniowałam elegancją i urokiem, spacerując po czerwonym dywanie Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto w Princess of Wales Theatre. Zakładając delikatną, półprzezroczystą suknię w kolorze błękitnego nieba, byłam niezaprzeczalnie urzekająca.

26-letnia gwiazda „Normal People” olśniewająco zaprezentowała elegancję w delikatnej błękitnej sukience, szczycącej się odważnie głębokim dekoltem ozdobionym paskami, które podkreślały jej zniewalający dekolt.

Stylowy strój składał się z plisowanej szyfonowej spódnicy połączonej z powiewnym szalem maxi, co dodawało elegancji, gdy aktorka poruszała się i czasami manipulowała nią w różnych pozach.

Zwróciła na siebie uwagę, pewnie spacerując po czerwonym dywanie przed swoim nadchodzącym romansem „On Swift Horses”, dobierając pod długą suknię niemal zakryte, eleganckie, białe buty na wysokim obcasie z paskami.

Miała charakterystyczną fryzurę typu half-up oraz swobodny, błyskawiczny makijaż, który podkreślał jej naturalne piękno, dopełniając całości harmonijnym odcieniem błękitnego cienia do powiek.

Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

Zamiast ozdabiać się jakąkolwiek biżuterią czy dodatkami, Daisy wybrała jedynie delikatne kolczyki, posyłając widzom delikatny, przyjazny uśmiech.

Znaną brytyjską aktorkę zauważono, jak zatrzymywała się wraz z entuzjastyczną grupą fanów, aby zrobić zdjęcia nielicznym szczęśliwcom i podpisać kilka autografów.

Pozowała do zdjęcia grupowego wraz z główną obsadą „On Swift Horses”, w towarzystwie takich znanych osobistości, jak Bryce Kass, Jacob Elordi, Sasha Calle, Diego Calva, Kat Cunning, Will Poulter, Luc Montpellier i reżyser Daniel Minahan.

Amerykański dramat z 2024 roku, który miał swoją premierę w weekend, to ekranizacja oparta na własnej powieści Shannon Pufahl.

Ponadto fani byli podekscytowani, gdy zobaczyli, jak Daisy żartobliwie obejmuje się i żartuje ze swoim kolegą, aktorem Jacobem, który ma 27 lat.

Preferowana ikona stylu była stylowo ubrana w dobrze dopasowany oliwkowozielony komplet składający się ze spodni i wyrazistej białej bluzki.

Duet wydawał się wyjątkowo żywy, ciesząc się swoim towarzystwem, gdy zatrzymali się na chwilę, aby uwiecznić go na kilku zdjęciach.

Mówiąc prościej, Glen Powell, który zagrał u boku Daisy w Twisterze, ujawnił, że gorąca i ciężka scena pierwotnie przeznaczona do filmu została usunięta.

Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto
Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

Charyzmatyczny aktor (35 lat), który trafiał na pierwsze strony gazet po swoim nocnym flircie z Gracie Abrams, w zeszłym miesiącu ujawnił Screen Rant, że znany producent wykonawczy Steven Spielberg wyeliminował scenę pocałunku między nim a swoją koleżanką Daisy, ponieważ była postrzegane jako zbyt stereotypowe.

Widzowie byli rozczarowani, gdy dowiedzieli się, że główni bohaterowie nie podzielili się romantycznym pocałunkiem, ponieważ mogłoby to stanowić radosne zakończenie filmu.

„Traktuję to bardzo osobiście” – zażartował Glen.

Zwierzył się mediom, że nie można zaprzeczyć, że byliście świadkami naszych chwil poza kamerą, kiedy się całowaliśmy – i szczerze mówiąc, to się naprawdę liczy. [śmiech] Kręcąc ten film, mieliśmy fantastyczne doświadczenie i jestem z tego niesamowicie dumny.

Główny aktor filmu Top Gun: Maverick stwierdził, że entuzjazm fanów związany z usuniętą sceną wskazuje, że naprawdę im zależy, co naprawdę podnosi na duchu.

Kontynuował: „Po prostu uwielbiam to, jak ludzie są podekscytowani tym filmem, a Daisy i ja wysyłamy sobie TikToki i gify. Wychodzi z tego mnóstwo zabawnych rzeczy. To świetna zabawa. 

Letnie filmy są o tym doświadczeniu. Wywołują dyskusję i stają się fenomenem kulturowym. Ludzie się przebierają i przyłączają, co sprawia, że ​​jest to ekscytujące. Niezależnie od tego, czy będzie pocałunek, czy nie, wszyscy wygrywają, podsumował.

Daisy Edgar-Jones eksponuje swój dekolt w głębokiej, przezroczystej błękitnej sukni na premierze „On Swift Horses” na Festiwalu Filmowym w Toronto

2024-09-08 03:49