Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”

Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”

Jako zagorzały fan Cher, jestem całkowicie urzeczony jej bezkompromisową szczerością i żywym duchem, które widać w każdym wywiadzie, którego udziela. Jej najnowsze odkrycie na temat burzliwych stosunków w pracy z reżyserem Peterem Bogdanovichem podczas kręcenia filmu Maska w latach 80. to kolejny dowód na jej nieustraszoną postawę i nie przebieranie w słowach, nawet jeśli chodzi o tych, którzy stanęli jej na drodze.


W latach 80., podczas swojej kariery aktorskiej, Cher publicznie zidentyfikowała wybitnego reżysera filmowego, z którym miała napięte relacje.

W niedawnej rozmowie z londyńskim dziennikiem „The Times” znana 78-letnia artystka określiła Petera Bogdanovicha, reżysera filmu „Maska” z 1985 r., jako osobę raczej nieprzyjemną.

Wspominała czas spędzony na planie, mówiąc: „Nie był miły dla członkiń obsady i wykazywał się dużą arogancją”.

Artystka znana z „Believe” – która niedawno wyznała, że ​​jest jedyną gwiazdą, z którą kiedykolwiek się rozstał – podkreśliła: „Naprawdę, głęboko go nienawidziłam”.

W 2022 roku w wieku 82 lat zmarł Bogdanowicz. Przed śmiercią otwarcie wyraził pogardę dla piosenkarza.

W rozmowie z Vulture w 2019 roku nazwał ją „najtrudniejszą aktorką”, z jaką kiedykolwiek pracował.

Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”

Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”

Peter stwierdził o byłej artystce Sonny & Cher: „Ona nikomu nie ufała, zwłaszcza mężczyznom”.

Powiedział także o syrenie srebrnego ekranu: „Ona nie potrafi grać” i uzasadnił, że zdobyła nagrodę dla najlepszej aktorki w Cannes za rolę w „Masce” tylko dlatego, że „bardzo dobrze ją nakręciłem”.

W rozmowie z Timesem Cher stwierdziła, że ​​reżyser „był świnią” i powiedziała jej, że jest „nikim”.

Mówiąc o konkretnym przypadku, piosenkarka przypomniała sobie, jak powiedziała Bogdanowiczowi: „Gdzie powinniśmy kręcić tę scenę, reżyserze? Spróbujmy jeszcze raz w kuchni, bo wydaje się funkcjonalna.

Następnie dodała: „Następnego dnia wcześnie rano pojawia się na planie, przeżuwając kanapkę z jajkiem i zaczyna krzyczeć, że nie pozwoli mi nadzorować produkcji tego filmu”.

W pamięci Cher przypomniała sobie, że Pete poinformował ją, że jest nieistotna, co sugerowało, że w każdej chwili może ją łatwo odrzucić.

Pomimo tego, co stwierdziła zmarła reżyserka, Cher (Cherilyn Sarkisian) utrzymuje, że współpraca z nią jest dość chętna do współpracy. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy współpracuje z reżyserami, których bardzo podziwia i szanuje.

Jako zagorzały wielbiciel, chciałbym to ująć w ten sposób: żaden z reżyserów, którzy ożywili moją grę aktorską na ekranie, nie zajmuje w moim sercu większego miejsca niż Robert Altman, który poprowadził mnie przez Come Back To The 5 & Dime , Jimmy Dean, Jimmy Dean. Mike Nichols, wizjoner Silkwood, to kolejne nazwisko, które głęboko do mnie przemawia. Wreszcie Norman Jewison, twórca filmu „Moonstruck”, za którego pracę otrzymałem nagrodę Akademii, uzupełnia to niezwykłe trio filmowych mentorów.

Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”
Cher w nowych wspomnieniach oskarża reżysera „Maski” o „cholerną arogancję” i „świnię”

„Wiem, kiedy słuchać” – powiedziała o swoich innych współpracach ze znanymi filmowcami. 

Pomimo konfliktu akcji z Bogdanowiczem Maska odniosła komercyjny sukces.

Bogdanowicz zaczynał karierę jako krytyk i historyk filmowy, a następnie zajął się reżyserią filmową.

W 1971 roku jego drugi duży film, Ostatni seans filmowy, szybko stał się ponadczasowym klasykiem. Nadal tworzył cieszące się uznaniem krytyków filmy, takie jak What’s Up, Doc? i Papierowy Księżyc później.

W drugiej połowie kariery zyskał sławę częstym występem w serialu telewizyjnym Rodzina Soprano, w którym wcielił się w postać psychiatry psychiatry Tony’ego Soprano, w której wystąpiła Lorraine Bracco.

W czwartek podczas rozmowy z Howardem Sternem Cher udzieliła kolejnego szokującego wywiadu.

W odpowiedzi na pytanie Sterna, czy mężczyźni oczekują wyjątkowej intymności ze względu na bycie Cher, z przekonaniem stwierdziła, że ​​rzeczywiście otrzymują to, czego oczekują.

Odpowiedziała, mówiąc: „Można było to rozpoznać po ich reakcji”, co spowodowało, że doświadczony prezenter radiowy zapytał: „Kto nie zostałby z tobą?

Cher zażartowała: „Tylko kilku mężczyzn… tylko kilku mężczyzn”, po czym wyjawiła: „Byłam głęboko zakochana w Valu Kilmerze, ale on odszedł.

Obie gwiazdy pochodziły z lat 1982–1984, a ich 13-letnia różnica wieku wzbudziła wówczas zdziwienie.

Cher wyjaśniła, że ​​odeszła, ponieważ wydawało się, że ich wspólny czas był ograniczony, co sugeruje, że mając 64 lata Val była stosunkowo młoda, kiedy się rozstali.

2024-11-23 07:04