Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść

Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść

Jako entuzjastka kina z wieloletnim doświadczeniem w oglądaniu filmów, muszę powiedzieć, że najnowszy dodatek do trylogii ikonicznych kobiet Pabla Larraína, „Maria”, znacząco wzbudził moje zainteresowanie. Ponieważ Natalie Portman i Kristen Stewart już gościły na naszych ekranach jako odpowiednio Jackie Kennedy i księżna Diana, intrygujące jest, kto tym razem wcieli się w Marię.


Przed przyjęciem roli znanej śpiewaczki operowej Marii Callas w filmie biograficznym „Maria” w reżyserii Pabla Larraína, Angelina Jolie nie wykonywała wcześniej żadnej piosenki publicznie ani na ekranie. Film miał swoją premierę w czwartek na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji.

49-letni zdobywca Oscara podzielił się z reporterami podczas konferencji prasowej, że wszyscy obecni powszechnie wiedzą, że był niezwykle niespokojny.

Przez prawie siedem miesięcy całkowicie poświęciłem się szkoleniom, ponieważ praca z Pablo wymaga pełnego zaangażowania. Jego wyjątkowe podejście inspiruje mnie do dawania z siebie wszystkiego, zapewniając nie tylko wysiłek, ale także prawdziwą naukę i rozwój.

Angelina zwróciła się o pomoc do trenera śpiewu Erica Vetro, który współpracował z takimi artystami jak Ariana Grande, Sabrina Carpenter, John Legend, Camila Cabello, Shawn Mendes, Rosalía i Charlie Puth.

Jolie, matka Maddoxa (23 l.), Paxa (20 l.) i Knoxa (16 l.) wspominała, że ​​podczas swojego pierwszego występu wokalnego odczuwała ogromny niepokój. Jej synowie byli obecni i wykonali dodatkowy krok, aby zabezpieczyć drzwi, zapewniając jej prywatność, co tylko spotęgowało jej zdenerwowanie. Była wyraźnie roztrzęsiona i przerażona.

Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść

Pablo, w swojej dobroci, początkowo umieścił mnie w skromnej przestrzeni, zanim ostatecznie zaprowadził mnie do majestatu Opery Paryskiej, La Scali. Czyniąc to, dał mi szerokie możliwości rozwoju i rozkwitu.

Pierwotnie krnąbrna postać Hollywood, wychowana na muzyce The Clash, stwierdziła, że ​​jej największą troską byłoby zawód żarliwych wyznawców Marii. Wyjaśniła: „Bardzo ją polubiłam, więc nie chciałam zawieść ani okazać tej kobiecie niewierności”.

Akcja filmu rozgrywa się głównie w latach 70., ale Angelina wydaje się odtwarzać występ Marii Callas (pierwotnie nazywanej Kalogeropoulos) z 1958 r. na paryskiej gali, transmitowany przez Eurowizję.

Pochodzący z Nowego Jorku i greckiego pochodzenia ten niezwykły wokalista posiadał mocny głos sopranowy o trzech wyraźnie określonych zakresach rozciągających się na prawie trzy oktawy. Swój ostatni koncert dała w 1965 roku, po tym, jak jako powód jej przejścia na emeryturę podano szereg problemów zdrowotnych. Należą do nich schorzenia takie jak zapalenie skórno-mięśniowe, wczesna menopauza i znaczna utrata masy ciała wynosząca około 80 funtów, która miała miejsce w 1954 roku.

Maria, która była związana z Arystotelesem Onassisem podczas jego małżeństwa z Jacqueline Kennedy (byłą Pierwszą Damą Stanów Zjednoczonych), ostatnie 11 lat życia spędziła w Paryżu po zrzeczeniu się obywatelstwa amerykańskiego. Zmarła w 1977 roku w wieku 53 lat na zawał serca.

W filmie Callas ćwiczy przed hipotetycznym przedstawieniem, które nie ma miejsca, a zespół filmowy kierowany przez Kodi Smit-McPhee ze Stranger Things rejestruje przed kamerą jej próby.

W pierwszym udostępnionym w czwartek filmie z udziałem Marii znana śpiewaczka operowa wyraża zaniepokojenie swojego lokaja Ferruccio (Pierfrancesco Favino) w związku z zlekceważeniem porad jej lekarza krwi i zaleceń dotyczących leków, zwłaszcza hipnotycznego środka uspokajającego zwanego metakwalonem. Zamiast tego wydaje się, że sama reguluje jego użycie.

„A kiedy napiszę moją autobiografię, zatytułuję ją Dzień, w którym Ferruccio ocalił mi życie” – mówi Maria.

Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść

– A jaki to był dzień? – zapytał Ferruccio.

„Dzień po dniu, bez przerwy. Za każdym razem. Właśnie dlatego tak bardzo mam do ciebie urazę. To ty zawsze mnie wyciągasz, gdy wpadnę do rzeki” – żartuje Callas.

Dwukrotnie nominowany do Oscara artysta protetyk Arjen Tuiten został poproszony o zmianę rysów twarzy Angeliny Jolie, mimo to wydaje się, że zachowała ona mały nos, a nie zauważalnie większy, charakterystyczny dla Marii z prawdziwego życia.

W środę Netflix uzyskał przywileje dystrybucyjne w USA, choć data premiery filmu „Maria”, który walczy o Złotego Lwa na Festiwalu Filmowym w Wenecji, nie jest znana.

Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść
Angelina Jolie „była przestraszona” i „trzęsła się” śpiewając publicznie po raz pierwszy w filmie biograficznym „Maria” i opowiada, jak synowie pomogli jej przez to przejść

Maria stanowi końcową część trylogii 48-letniego chilijskiego reżysera, który wcześniej powołał do życia dwie kultowe kobiety – Jackie (premiera w 2016 roku) i Spencer (premiera w 2021 roku). Zarówno Natalie Portman, jak i Kristen Stewart otrzymały za role w tych filmach nominacje do Oscara.

Ponadto w utalentowanej obsadzie znaleźli się także Valeria Golino, Haluk Bilginer, Alba Rohrwacher, Pierfrancesco Favino i Alessandro Bressanello.

To jego debiut aktorski od czasu, gdy w 2021 roku nakręcono go w krytykowanym przez krytyków filmie Marvel Cinematic Universe „Eternals” (w reżyserii Chloé Zhao).

8 września Angelina Jolie otrzyma nagrodę TIFF Tribute Award w Impact Media podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto. Co ciekawe, ceremonia wręczenia nagród zbiega się z światowym debiutem jej piątego projektu reżyserskiego „Without Blood” z udziałem Salmy Hayek.

2024-08-29 21:19