Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway’owskie przedstawienie „Death Becomes Her”

Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”

Jako entuzjasta teatru z ponad trzydziestoletnim stażem w przedstawieniach muszę powiedzieć, że wieczór premierowy „Death Becomes Me” był po prostu spektakularny! Gwiazdorska obsada, na czele której stoją zawsze urocza Brooke Shields i fantastyczna Kelly Rowland, naprawdę ożywiła na scenie kultowy film.


W czwartek Tina Fey spędziła wyjątkowy wieczór na Broadwayu ze swoim małżonkiem Jeffem Richmondem podczas wieczoru premierowego filmu Death Becomes Her – co było dla nich rzadką okazją do wspólnego spędzenia czasu.

Na czerwonym dywanie 54-letnia aktorka była widziana z uczuciem w stosunku do 63-letniego kompozytora. Mówi się, że czule nazywa go „kompaktowym” lub „wielkości podróżnej”, jak donosi jej były kolega z 30 Rock, Alec Baldwin.

Tina, która jest z Jeffem od 2001 roku, podczas tej przygody zachowała przytulny klimat, zakładając długi, czarny płaszcz i czarne buty.

Delikatnie podkreśliła swoje rysy, stosując minimalistyczny makijaż, dodając policzkom nuty różu i delikatnemu odcieniowi różu na ustach.

Jednocześnie Jeff, znany z komponowania muzyki i reżyserii kilku odcinków 30 Rock, emanował elegancją w efektownym granatowym garniturze z poziomymi paskami.

Do tego dodał jaskrawoczerwony krawat i zaczesał kudłatą, szarą brodę.  

Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”

Wcześniej Baldwin omawiał małżeństwo Tiny w swoich wspomnieniach „Mimo wszystko” z 2017 roku, w których powiedział, że rozwinął do niej romantyczne uczucia już po ich pierwszym spotkaniu, zamiast powiedzieć, że „zakochał się”.

„Podczas mojego pierwszego spotkania z Tiną Fey – oszałamiająco piękną, inteligentną i dowcipną, na przemian pewną siebie i skromną, pozornie obojętną na moją osobę i wszystko, czym musiałam się podzielić – poczułam reakcję, której, jak sądzę, doświadczyło wielu mężczyzn i kobiet: rozwinął do niej uczucia” – napisał aktor.

„Tina była wówczas główną scenarzystką „Saturday Night Live”, a ja byłem gospodarzem programu w tym tygodniu”.

Jednak Baldwin poznał później męża Tiny, Jeffa, w 30 Rock.

Zapytałem Marci Klein, osobę odpowiedzialną za zarządzanie wykonawcami SNL, czy Tina się z kimś spotyka. Wskazała na mężczyznę, który zdawał się siedzieć pod ścianą, a może tam stał. Okazało się, że był to Jeff Richmond, tak się składa, że ​​małżonek Tiny – tak to pamięta Baldwin.

Jeff jest dość mały. Tina nazywa go „kieszonkowym”. Widząc go, zastanawiałem się: „Dlaczego ona się z nim zadaje?

Po współpracy przy serialu satyrycznym „30 Rock”, nadawanym przez NBC w latach 2006–2013, Baldwin zyskał nowe spojrzenie na Jeffa.

Kiedy po wielu latach ponownie nawiązaliśmy współpracę, tym razem na planie 30 Rock, gdzie Tina była scenarzystką, producentem i główną aktorką, pomyślałam: „Co ich tu łączy?

Jeff, utalentowany kompozytor i kierownik muzyczny z 30 Rock, ma wyluzowaną i pełną życia osobowość, podobnie jak Tina jest ostrożna i dowcipna.

Tina i Jeff poznali się, gdy oboje byli zatrudnieni w teatrze komediowym The Second City. Po siedmiu latach spędzonych razem pobrali się podczas tradycyjnej greckiej prawosławnej ceremonii ślubnej.

Mają razem dwie córki: 19-letnią Alice i 13-letnią Penelopę.

Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”
Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”

Ponadto podczas czwartkowego wieczoru otwarcia 59-letnia Brooke Shields zaszczyciła naszą obecność, prezentując się oszałamiająco w jaskraworóżowej sukni ozdobionej wycięciami.

W Blue Lagoon aktorka ozdobiła się dużymi, jaskraworóżowymi kolczykami. Jej miękkie, falowane brązowe włosy falowały delikatnie.

43-letnia Kelly Rowland emanowała elegancją w dopasowanej sukience w intensywnym śliwkowym odcieniu, uzupełnionej wystawnym futrem.

Gwiazda Destiny’s Child uzupełniła swój strój masywnymi złotymi obręczami.

Michelle Williams, poprzednia członkini zespołu Destiny’s Child, obecnie 45-letnia, wystąpiła urzekająco w zwiewnej białej sukni.

17-letnia Ariana Greenblatt założyła elegancki biznesowy zestaw składający się z dopasowanej marynarki i eleganckiej ołówkowej spódnicy.

Gwiazda 65. nosiła proste kruczoczarne warkocze, okalające twarz.

Matthew Morrison (46 lat) miał na sobie sweter w paski i musztardowe spodnie. 

Była współgospodarz programu View, Sherri Shepherd (57 l.), błyszczała w czarnej sukni z lustrzanymi ozdobami.

W 2017 roku Christopher Gattelli, reżyser i choreograf, który wcześniej zdobył nagrodę Tony, zwerbował scenarzystę Marco Pennette’a wraz z kompozytorami Julią Mattison i Noelem Careyem do adaptacji kultowego gejowskiego filmu Roberta Zemeckisa z 1992 roku, w którym wystąpili Meryl Streep, Bruce Willisa i Goldie Hawn do przedstawienia scenicznego.

Tina Fey góruje nad swoim mężem „wielkości podróżnej”, Jeffem Richmondem, podczas rzadkiego wyjścia na Broadway'owskie przedstawienie „Death Becomes Her”

Mówiąc prościej, Williams wciela się w rolę enigmatycznej bogatej towarzyszki życia Violi Van Horn, która ma pewne elementy uroczo ekscentrycznej postaci Lisle von Rhuman granej przez Isabellę Rossellini w oryginalnym filmie.

W nowej roli Megan Hilty, absolwentka Smash i nominowana do nagrody Tony, wciela się w starzejącą się aktorkę Madeline Ashton. Tymczasem Jennifer Simard, także dwukrotnie nominowana do nagrody Tony, wciela się w postać Helen Sharp, byłej przyjaciółki Madeline, która poprzysięga zemstę, gdy Madeline rzekomo kradnie jej narzeczonego, chirurga plastycznego Ernesta Menville’a, granego przez Christophera Siebera.

„Wypijając tylko jeden łyk zaczarowanego eliksiru Violi, Madeline i Helen wkraczają w nową fazę życia (i nie tylko), odzyskując młodość i dobry wygląd… ale chowając w sobie wieczną urazę”.

Komedia o zombie, której akcja rozgrywa się w Beverly Hills i której budżet wynosi 55 milionów dolarów, zebrała różne opinie krytyków, a mimo to zarobiła na całym świecie 149 milionów dolarów i zyskała powszechną akceptację w społeczności LGBTQ.

2024-11-22 09:49