Zastanawiając się nad intrygującymi opowieściami tych urzekających aktorów i aktorek, jestem całkowicie oczarowany ich przeżyciami podczas kręcenia filmu „Diabeł ubiera się u Prady”. Każdy z nich, od Meryl Streep po Tracie Thoms, ucieleśniał swoje postacie z głębią i pasją, które naprawdę ożywiły tę historię.
Stanleyowi Tucci nie podoba się posmak swoich poprzednich ról.
Rzeczywiście, niedawno opowiedziałem otwarcie o trudnej drodze, jaką przeszłam po mojej roli u boku legend kina Meryl Streep, Anne Hathaway i Emily Blunt w filmie „Diabeł ubiera się u Prady” z 2006 roku. Było to wyjątkowe przeżycie, które pozostawiło we mnie niezatarty ślad.
W niedawnym wywiadzie dla Vanity Fair (opublikowanym 22 października) Stanley wyjaśnił, że miał trudności ze znalezieniem pracy i przyznał, że nie do końca rozumiał ówczesną sytuację. Następnie podzielił się tym, że w rezultacie podjął się zadań, które niekoniecznie były jego pierwszym wyborem, ale mimo to je zrealizował.
Jako oddana fanka, po sukcesie w „Igrzyskach śmierci” pojawiałam się na małym ekranie, występując w takich serialach jak „Monk” i „Ostry dyżur”. Jednak występowałam w mniejszej liczbie ról, co jest doświadczeniem powszechnym wśród aktorów, na co dodatkowo wpłynęły wyzwania, jakie postawiła moja walka z rakiem jamy ustnej w 2017 roku. To niepowodzenie niezaprzeczalnie wpłynęło na trajektorię mojej kariery.
Stanley dodał: „Moja ścieżka zawodowa obfitowała w wzloty i upadki, często spowodowane czynnikami, na które nie miałem wpływu, takimi jak charakter prowadzonej działalności lub sytuacja osobista. Na przykład utrzymujące się przez sześć lat złe samopoczucie znacząco wpłynęło na moją pracę, ale ostatecznie musiałem wrócić na właściwe tory i wznowić moją działalność.
Ponadto autor książki kucharskiej, po pomyślnej walce z chorobą nowotworową, podkreślał silną chęć powrotu do pracy po zakończeniu kuracji.
Stanley wyjaśnił: „Ponieważ potrzebowałem funduszy, musiałem znaleźć pracę. Patrząc wstecz, może zacząłem pracować trochę przedwcześnie. Po kuracjach mój poziom energii nie był zbyt wysoki, ale nie było wyboru – trzeba było pracować dalej. Z czasem odzyskujesz siły.
Chociaż aktor Easy A nie wspomniał o żadnej konkretnej roli, której nie lubi, wyraził swoje zainteresowanie udziałem w filmie Julie i Julia z 2009 roku, w którym wystąpiła jego przyjaciółka Meryl.
W wywiadzie udzielonym 10 października Stanley powiedział TopMob News, że mają przypadkową znajomość. Oboje pracowali razem przy filmie „Diabeł ubiera się u Prady”, ale to właśnie na przyjęciu bożonarodzeniowym u wspólnego znajomego zapytała go: „Czy zechciałbyś zagrać mojego męża w nadchodzącym filmie o Julii Child?” Na co on odpowiedział: „Tak”. Poczuł się niesamowicie zaszczycony, że otrzymał taką szansę.
To zaproszenie okazało się kluczowym składnikiem sukcesu, jak zauważył Stanley: „To było jedno z najwspanialszych doświadczeń, jakie kiedykolwiek przeżyłem i od tego momentu nasza więź niesamowicie się wzmocniła.
Czy to możliwe, że Stanley i Meryl ponownie połączą siły w kontynuacji „Diabeł ubiera się u Prady”? Chociaż nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi, wydaje się, że z pewnością rozważa taką możliwość.
Powiedział TopMob News: „Wróciłbym tam w mgnieniu oka! Powiem wam, że było to niesamowite przeżycie. Jeśli szansa pojawi się ponownie, zakładając, że uda nam się ustalić wszystkie szczegóły, będzie to coś przyjemnego dla każdego.
Chociaż potwierdzenie powstania kontynuacji jest nadal niepewne, czytaj dalej, aby poznać fascynujące szczegóły zza kulis „Diabeł ubiera się u Prady”.
Filmowa adaptacja „Diabeł ubiera się u Prady” była planowana jeszcze przed publikacją książki. Zaledwie pierwsze 100 stron i konspekt wystarczyły, aby przekonać kierownictwo Fox, biorąc pod uwagę krótki staż autorki Lauren Weisberger jako asystentki redaktor naczelnej Anny Wintour w < w>Vogue. W wywiadzie dla Variety w 2016 roku była wiceprezes wykonawczy Fox 2000, Carla Hacken, wspomniała, że jako pierwsza przeczytała ten artykuł. Uznała Mirandę Priestly za jednego z najbardziej fascynujących złoczyńców i przypomniała sobie ich szybkie posunięcie w celu zabezpieczenia praw do produkcji.
Adaptację rozpoczęto przed publikacją bestsellera New York Timesa w 2003 r., ale po próbach stworzenia spójnej fabuły przez czterech autorów Aline Brosh McKenna otrzymała zadanie napisania nowego scenariusza skupiającego się na osobistych poświęceniach kobiet w dążeniu do wyższych stanowisk w firmie. magazyny o modzie. Jak wynika z jej oświadczenia dla placówki, ukończyła wersję roboczą w ciągu około miesiąca, a następnie poprawiła ją w oparciu o opinie wszystkich.
2. Legenda związana z Anną Wintour przyniosła wiele wyzwań podczas procesu filmowania. Jak McKenna wyjaśniła Entertainment Weekly podczas swoich badań: „Miałam ogromne trudności ze znalezieniem kogoś z branży modowej, kto chciałby ze mną porozmawiać, ponieważ bali się Anny i Vogue’a i obawiali się, że zostaną odrzuceni”. Była jedna osoba, która podzieliła się ze mną informacjami, której tożsamości nigdy nie ujawnię, i która skomentowała: „Bohaterowie w tym filmie są zbyt mili. Nikt na tym świecie nie jest zbyt miły. Nie muszą i nie mają na to czasu. W związku z tym dokonałem zmiany, aby wszyscy sprawiali wrażenie bardziej pośpiesznych i mniej sympatycznych.
Reżyser David Frankel otwarcie wyznał Entertainment Weekly, że zabezpieczenie lokalizacji stanowi wyzwanie ze względu na szeroki wpływ Wintour. Stwierdził, że Met Ball sprawił, że Metropolitan Museum nie chce z nimi współpracować. Co więcej, Bryant Park, który był wówczas od dawna miejscem New York Fashion Week, również odrzucił ich prośbę.
Wspomniał, że pomimo rozważania kilku znaczących budynków mieszkalnych na mieszkanie Mirandy, zarządy spółdzielni nie pozwoliły nam na dostęp do nich. W końcu zabezpieczyli pożyczkę pięciopiętrowej kamienicy w Upper East Side od przyjaciela producenta Wendy Finerman.
3. Udało im się jednak wyróżnić w jednej dziedzinie: „Nasza jedyna interakcja z Vogue miała miejsce za pośrednictwem Jess Gonchor, scenografki, która potajemnie odwiedziła ich biuro, aby rzucić okiem na biuro Anny” – powiedział Frankel Entertainment Weekly. „Odtworzył biuro tak dokładnie, że słyszałem, że Anna natychmiast odnowiła swoje biuro po premierze filmu.
4. Szafa również stanowiła niezwykłą przeszkodę. Frankel ujawnił EW, że początkowo trudno było im przekonać znanych projektantów do dostarczenia ubrań do filmu, ponieważ nie chcieli stawić czoła niezadowoleniu Anny.
Legendarna ekspertka w dziedzinie mody Patricia Field z wdziękiem weszła, starannie układając około 150 artykułów takich projektantów jak Donna Karan, Zac Posen, Rick Owens i Prada. Zapewniła, że postać Meryl Streep, Mirandy Priestly, wyraźnie różni się od Anny Wintour. „Zabrała wszystko, co mieliśmy” – skomentowała Streep. „Musieliśmy zachować szczególną ostrożność podczas jedzenia spaghetti podczas lunchu, ponieważ przypadkowe rozlanie mogłoby zniszczyć kawałki i nie można było ich zwrócić!
5. Wintour chichocze z powodu tej sytuacji. W wywiadzie dla wydania Vogue’a z okazji 125. rocznicy powstania Vogue Streep rozmawiała z Wintour o roli, jaką odegrała w filmie The Post z 2017 roku zmarłej przyjaciółki Wintour, Katherine Graham. Zapytana o najtrudniejszą postać, jaką kiedykolwiek grała, Streep zawahała się, zanim odpowiedziała: „Przypuszczam…”, ale Wintour przerwała jej ze śmiechem: „Nie, nie! Nie o tym rozmawiamy, Meryl.
6. Wintour rzeczywiście poszła na ten sam pokaz, co jej były asystent Weisberger, a później wyjaśniła 60 Minutes, że film był jedynie rozrywką, stwierdzając, że nie odzwierciedla dokładnie wydarzeń przedstawionych w magazynie.
7. Meryl Streep była niewątpliwie idealną kandydatką do roli Mirandy, jak wiceprezes studia Hacken wyznał Variety, że inne aktorki nie były poważnie brane pod uwagę. Jej słowami: „Pamiętam tylko żarliwą modlitwę — proszę, niech to będzie Meryl”. Usłyszawszy, że agent nagrodzonej Oscarem aktorki przeczytał scenariusz i zgodził się na spotkanie z reżyserem, Hacken na chwilę przerwał pracę, aby się radować. „Byłem zachwycony w moim biurze.
Meryl Streep wyraziła swoje uznanie dla nieustępliwej wytrzymałości i odporności tej bohaterki, stwierdzając, że docenia fakt, że bohaterka nie chce się umniejszać: „Podziwiałam, że nie próbowano uciekać od jej surowych aspektów, a tym, co ją naprawdę onieśmielało, była jej niechęć do kompromisu lub udobruchania, co jest często taktyką stosowaną przez kobiety w sytuacjach, gdy chcą tego, co chcą – jak ujęłaby to moja przyjaciółka Carrie Fisher, unikała podejścia „wciskającego i przechylającego”. [Miranda] odmówiła zastosowania tej strategii.
8. W posunięciu przypominającym Mirandę Priestly Streep zdecydowała się wynegocjować wynagrodzenie za tę rolę przed sfinalizowaniem jej przyjęcia. Chociaż Streep zdobyła już wcześniej dwa Oscary i 11 nominacji, nie zaakceptowała jeszcze w pełni aktu żądania wyższej płacy. Jednak tym razem zabrała głos.
Powiedziała Variety, że początkowa oferta, choć nie była do końca lekceważąca, nie w pełni uznawała jej wartość dla projektu. Poczuła, że nadszedł czas, aby odejść, ale potem znacznie zwiększono ofertę. Mając 55 lat, niedawno nauczyła się skutecznie bronić swojej osoby.
9. Oprócz innych wymagań Streep poprosiła o dwie konkretne sceny, aby uniknąć ukazywania Mirandy w stereotypowy sposób: pierwsza dotyczyła mody, gdzie trendsetterka poinstruowała Andy’ego o znaczeniu jej niebieskiego swetra, a druga to prywatna chwila, scena niestrzeżona w pokoju hotelowym, gdzie Miranda jest bez obrony.
Śnieżnobiałe warkocze to także pomysł Meryl Streep, która przybyła ze swoimi oszronionymi lokami na prywatną rozmowę z szefem studia. Jak wspomina reżyser Frankel dla Entertainment Weekly, „Podczas tego spotkania Meryl ucieleśniała Mirandę i nie trzeba było mówić o włosach; po prostu spojrzeli Meryl w oczy.
10. Anne Hathaway pracowała ciężej, aby dostać swoją rolę w porównaniu do roli Andy’ego, choć nie niesamowicie. Jak powiedziała podczas jednego z odcinków RuPaul’s Drag Race: „Właściwie byłam dziewiątym wyborem w „Diabeł ubiera się u Prady”.
Mimo że, jak stwierdziła Hathaway dla Variety, nie musiała brać udziału w przesłuchaniu, musiała wykazać się cierpliwością. Co więcej, podjęła zdecydowaną pracę, która polegała na wyrzeźbieniu frazy „zatrudnij mnie” w spokojnym piasku ogrodu zen Hackena. Po otrzymaniu tej wiadomości ubierała się w swojej sypialni i przypomniała sobie, jak podekscytowana wybiegła na wpół ubrana do swojego salonu i oznajmiła: „Mam Diabeł ubiera się u Prady! Mam Diabeł ubiera się u Prady!”. do zgromadzonych tam przyjaciół.
11. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności dla Hathaway, dyrektor preferowany przez kierownictwo wielokrotnie odmawiał przyjęcia tej roli. Jak wyjaśnił reżyser Frankel Entertainment Weekly, w sprawie tej roli trzykrotnie zwracali się do Rachel McAdams. W tym czasie McAdams była pochłonięta kręceniem filmu Foxa „The Family Stone”, a po ukończeniu „Mean Girls” i „The Notebook” zrezygnowała z angażowania się w inną mainstreamową produkcję. Frankel dodał: „Studio nadal jej pragnęło, ale ona stanowczo nie chciała się w to angażować.
Rola Meryl Streep w nagrodzonym Oscarem w 2005 roku filmie „Tajemnica Brokeback Mountain” wraz z rolą Anne Hathaway odegrała znaczącą rolę w zapewnieniu jej współpracy przy „Pamiętniku księżniczki”. Jak pamięta Frankel, Streep obejrzała tę konkretną scenę, a następnie spotkała się z nią. Później zadzwoniła do Toma Rothmana z Fox, wyrażając przekonanie, że Hathaway jest doskonały i będą stanowić dobrą parę.
12. Znalezienie odpowiedniej aktorki dla Emily okazało się sporym wyzwaniem. Frankel widział ponad sto kobiet przesłuchanych na surową osobistą asystentkę Mirandy (w tym Tracie Thoms, która później wróciła, by czytać rolę Lily, najlepszej przyjaciółki Andy’ego), ale była to skromnie ubrana Emily Blunt, która go wyróżniała.
Podczas przesłuchań w studiu Fox do roli w filmie fantasy Eragon z 2006 roku agent castingowy zaproponował jej wypróbowanie roli w filmie Diabeł ubiera się u Prady. Jednak w tym czasie Blunt spieszyła się, żeby złapać swój lot, i w The Late Late Show w maju 2021 r. przyznała, że była dość zdenerwowana. Przeczytała więc scenariusz, ale była ubrana w spodnie dresowe, które z pewnością zupełnie nie pasowały do tej roli.
Kilka dni później Blunt nadal opłakiwała fakt, że nie dostała roli w Eraganie, kiedy Frankel do niej zadzwonił. Jak wyjaśniła Variety, telefon ten pochodził z podejrzanego klubu w Londynie. Oddzwoniła na jego telefon z toalety. Powiedział: „Planowałem obsadzić cię w oparciu o taśmę z przesłuchania, ale studio chce cię zobaczyć jeszcze raz. Czy mógłbyś to powtórzyć, ale spróbować lepiej dopasować garderobę bohatera?
13. Idealnie pasuje do tej roli. Początkowo Emily miała być Amerykanką, ale kiedy scenarzystka McKenna wysłuchała, jak Blunt przekazuje jej ostry dowcip z brytyjskim akcentem, postanowili dostosować scenariusz, dodając do niego więcej brytyjskich wyrażeń, jak wyjaśnił McKenna Entertainment Weekly.
W innym przypadku Blunt przyznaje, że do napisania wersu do filmu zainspirowała się znękana mama. W The Howard Stern Show powiedziała: „Myślę, że pożyczam od ludzi, których spotykam” – powiedziała. „Podczas kręcenia tego filmu widziałem matkę besztającą swoje dziecko w supermarkecie. Zdanie, którego użyła: «Tak, słucham tego i chcę to usłyszeć», tak mi się spodobało, że umieściłem to w kinematografia.
14. Oprócz swojej roli aktorskiej, Stanley Tucci odegrał kluczową rolę w tworzeniu niezapomnianych kwestii w serialu. Kiedy producenci mieli trudności ze znalezieniem idealnego aktora dla dyrektora artystycznego Nigela w „Runway”, Tucci wkroczył w ostatniej chwili i zgodnie z zapowiedzią Entertainment Weekly przyjął tę rolę. Następnie znakomicie przedstawił suchy dowcip Nigela, improwizując nawet niektóre z jego najsłynniejszych cytatów.
W rozmowie z Buzzfeed Tucci wspomniał o swoim uwielbieniu dla momentu, gdy Miranda wchodzi do biura i wywołuje zamieszanie. Przypomniał sobie, jak wszyscy nie mogli przestać się śmiać, a David ciągle sugerował mu słowa, ostatecznie wybierając „Przepasz biodra”. Wśród wersetów, które nie dotarły, znalazł się utwór „Tits in!”, autorstwa Tucciego, który udostępnił Entertainment Weekly. Dodał, że to zdanie wymyślał na miejscu, gdy się śmiali.
15. Bez wątpienia jego najcenniejszą pamiątką z filmu jest rodzina. Tucci utrzymywała tak silną więź z Bluntem, że w 2010 roku otrzymał zaproszenie na jej ślub z Johnem Krasińskim. To właśnie podczas tego wydarzenia odnowił swój związek z Felicity Blunt, która jest obecnie jego żoną. Pobrali się w 2012 roku i od tego czasu zostali pobłogosławieni dziećmi Matteo i Emilią.
Jednak, jak Tucci podzielił się z magazynem People, to właśnie na premierze filmu w 2006 roku poznał swojego przyszłego małżonka. W tym czasie był jeszcze żonaty ze swoją zmarłą żoną, Kate Tucci, u której niedawno zdiagnozowano raka piersi. Wyjaśnił dalej: „Więc ukończyłem film, a ona przeszła leczenie, a potem odbyła się premiera. Potem żyła jeszcze cztery lata”. Co ciekawe, Felicity – siostra Emily – jego obecna żona i Kate tego wieczoru współdziałały ze sobą na premierze, o czym świadczy ich wspólne zdjęcie, co jest dość niezwykłe.
16. (Jako zagorzały fan) Podobnie jak Hathaway, wspomnienie dnia, w którym dostałem telefon, że zagram Lily, głęboko zapada mi w pamięć, zwłaszcza że wydarzyło się to w moje 30. urodziny w sierpniu 2005 roku. gwiazda Rent była całkiem pewna mojego przesłuchania – „Do tego czasu moja kariera zaprowadziła mnie do niszy „najlepszego przyjaciela”. Pomyślałam więc: „Lily? To proste. Dla mnie idealne!” – ale podekscytowanie zniknęło. nie zniknie, gdy usłyszę dobrą nowinę.
Wspominała TopMob News pobyt w Dartmouth, gdzie uczestniczyła w warsztatach poświęconych nowej sztuce Alana Balla. Wiadomość dotarła do niej w porze lunchu w stołówce. W zasadzie powiedzieli: „Nawiasem mówiąc, dostałeś rolę w „Diabeł ubiera się u Prady!” Wszystkiego najlepszego!”. Uznała to za wspaniałe wspomnienie urodzinowe.
17. Thomas pamięta także, jak Adrian Grenier, który był popularny w erze Entourage, był otoczony przez fanów i z wdziękiem spełniał każdą prośbę o autograf, rozprowadzając zamiast tego kopie płyt swojego alternatywnego zespołu folkowego, The Honey Brothers .
Thoms zauważył, że Grenier grający Nate’a, chłopaka Andy’ego, wykorzystał okazję, aby wyróżnić swoich kolegów z zespołu, ponieważ nie był głównym wokalistą. Podziwiał sposób, w jaki Grenier traktował wszystkich ze szczególną troską, wyrażając uznanie dla ich wsparcia i starając się w zamian odwdzięczyć się tym wsparciem innym muzykom.
18. Chociaż Thomas uznał całe to doświadczenie za absolutnie cudowne – „To było tak, jakbyśmy kręcili własną wersję „Seksu w wielkim mieście”. Jednak tak naprawdę tego nie robiliśmy, ale miał ten charakterystyczny nowojorski, miejski i dojrzały klimat” – żałuje jednego.
Miała konkretny plan dotyczący torby Marca Jacobsa, na którą Lily (i Thoms) ślinili się w jednej kluczowej scenie. „Poprosiłam dział rekwizytów, aby nie pokazywali mi torebki przed rozpoczęciem filmu, ponieważ chciałam, aby reakcja była autentyczna” – powiedziała. „To jakby sapanie, chwytanie i «Daj mi, daj mi!». Stało się tak, ponieważ ta torebka była cudowna”.
Jako ekspert ds. stylu życia ująłbym to w ten sposób: „Miałem cały plan, który miał zapewnić bezpieczeństwo mojej torebce, ale niestety scena, w której niechcący zostawiłem ją w przyczepie, nie dotarła do finału. W rezultacie nigdy nie wróciłem na plan, aby przynieść torebkę, co było dość niefortunne.
19. Meryl Streep nie była tą, która planowała odwiedzić Paryż. Początkowo wydawało się, że nikt nie będzie wybierał się do Miasta Świateł, aby kręcić ostatnie sceny wielkiego wyjazdu Mirandy i Andy’ego na Tydzień Mody w Paryżu. Frankel podzielił się swoim szokiem z Variety, ale później udało mu się stworzyć zwiastun, który przekonał studio do wypuszczenia filmu latem, zwiększając tym samym swój budżet.
Hathaway i Simon Baker (wcielający się w rolę Christiana, jej drugiej miłości jako pisarki) pojechali do Francji na dwa dni kręcenia zdjęć, a Streep kręciła swoje sceny w Nowym Jorku. Zespół produkcyjny stwierdził, że zorganizowanie zamiast tego podróży Streepa byłoby zbyt kosztowne.
20. W rzeczywistości Streep żałowała, że straciła koleżeństwo, ponieważ głęboko zagłębiła się w postać Mirandy i unikała większości ustalonego humoru. Później zwierzyła się Entertainment Weekly, że to było okropne: „Słyszałam, jak wszyscy się śmiali i żartowali. Byłam taka nieszczęśliwa! Powiedziałam: «No cóż, taki jest koszt bycia przywódcą!». To będzie ostatni raz, kiedy spróbuję aktorstwa metodycznego!
Zanim Meryl Streep zamarzła, jak Hathaway wspominała to w rozmowie z People, wygłosiła szybkie zachęcające przemówienie, w którym powiedziała: „Chcę, abyście zrozumieli, że wierzę, że osiągniecie sukces i współpraca z wami to przyjemność… i to będzie ostatni komplement, jaki ci powiem.
To wszystko.
- EUR PLN PROGNOZA
- USD PLN PROGNOZA
- APE PROGNOZA. APE kryptowaluta
- DEGEN PROGNOZA. DEGEN kryptowaluta
- NEAR PROGNOZA. NEAR kryptowaluta
- ICE PROGNOZA. ICE kryptowaluta
- HMSTR PROGNOZA. HMSTR kryptowaluta
- MOODENG PROGNOZA. MOODENG kryptowaluta
- BONK PROGNOZA. BONK kryptowaluta
- Sydney Sweeney jest nie do poznania w roli bokserki Christy Martin w filmie biograficznym
2024-10-23 04:20