Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

Jako oddany naśladowca Hollywood i entuzjasta teatru z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na koncie muszę powiedzieć, że niedawny występ Katie Holmes na Broadwayu po 12 latach przerwy jest po prostu inspirujący. Obserwując, jak zdobywała sławę w Dawson’s Creek i żeglowała po wzburzonych wodach Hollywood, pocieszające jest widzieć jej powrót do swojej pasji – aktorstwa na scenie.


W sobotę Katie Holmes zauważono w Nowym Jorku, gdzie pokazała swoje dobrze znane wyczucie mody miejskiej – zaledwie dwa dni po premierze wyczekiwanej, pełnej celebrytów sztuki „Nasze miasto”, w której wystąpiła.

Jako koneser stylu życia muszę podzielić się ekscytującą wiadomością: ponadczasowa sztuka Thorntona Wildera z 1938 roku, która pozostawiła niezatarty ślad w miłośnikach teatru na całym świecie, uroczyście powróciła na Broadway! To wznowienie może pochwalić się niezwykłą obsadą, w skład której wchodzą Katie, Jim Parsons i Zoey Deutch. Jeśli jesteś fanem porywających występów i wciągającej opowieści, nie przegap tej niesamowitej produkcji!

Kiedy w weekend 45-letnia Katie wybrała się do miasta, założyła przyciągający wzrok wielobarwny płaszcz w pepitkę.

Położyła kurtkę na zwiewnym swetrze, po czym włożyła luźne ciemne dżinsowe spodnie. Dopełnieniem zestawu były czarne buty.

Stawiając na styl z dwiema torebkami, dodałam odrobinę rozmachu w postaci oversize’owych okularów przeciwsłonecznych i podkreśliłam swoją młodzieńczą twarz starannie dobraną paletą kosmetyków.

Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

Niedawny występ Katie ma miejsce po jej ponownym wystawieniu „Naszego miasta”, które spotkało się z łagodną reakcją krytyków teatralnych po debiucie na Broadwayu.

W recenzji z zaledwie 1,5 gwiazdką „New York Post” skrytykował produkcję, stwierdzając, że jest nadmiernie sentymentalna i wskazał, że „sceny są albo przesadne, przypominające staromodny wesołe miasteczko, albo niedoceniane, pozbawione przekonujących i realistycznych momentów.

Odrodzenie zostało również określone przez The Wall Street Journal jako „umiarkowane”. Nie powstrzymywali się od pochwalenia jego „wyrafinowanego” aspektu i w niektórych momentach uznali go za zabawny.

The Daily Beast wyraził niezadowolenie z tej produkcji, stwierdzając, że ciągła narracja Parsonsa z centralnej sceny była przytłaczająca, a aktorzy często byli instruowani, gdzie stać lub co robić nadmiernie. Czuli się oderwani od występów aktorów, zbyt wiele czasu spędzali na obserwowaniu, zamiast na zanurzeniu się w akcji. Kiedy coś się wydarzyło, potoczyło się zbyt szybko, aby mogli je w pełni docenić.

Odrodzenie zyskało uznanie „New York Timesa” za „atrakcyjność”, „doskonałych aktorów” oraz „szybkie i nieromantyczne wskazówki”.

Tak jak ja nie mogę się nacieszyć ich urokiem, tak wydaje się, że krytycy z Variety też nie! W swojej ostatniej produkcji byli zachwyceni tym, jak Katie i Jim sprawili, że zwyczajność po prostu nie mogła się oprzeć.

Począwszy od 17 września Katie odbywa próby do „Naszego miasta”, ale faktyczny wieczór premierowy w Barrymore Theatre będzie miał miejsce dopiero w najbliższy czwartkowy wieczór.

Spektakl ten po raz pierwszy gościł na Broadwayu w 1938 roku i szybko zyskał miano ponadczasowego arcydzieła naszego amerykańskiego teatru. Został nawet uhonorowany prestiżową Nagrodą Pulitzera w dziedzinie dramatu.

Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

Ta nowatorska produkcja, opowiadana przez kierownika sceny, zagłębia się w codzienne życie wioski w New Hampshire u progu XX wieku.

W minimalistycznej scenografii bohaterowie wchodzą w bezpośredni kontakt z publicznością, cofają się w historii, a czasem pojawiają się ponownie po śmierci.

Katie, matka 18-letniej Suri, która była wcześniej żoną Toma Cruise’a, przygotowuje się do powrotu na Broadway po 12 latach nieobecności.

Wcześniej występowała w sztuce komediowej „Dead Accounts” na Broadwayu, która została wystawiona w 2012 roku u boku aktorów Judy Greer i Norberta Leo Butza.

Na przestrzeni lat „Nasze miasto” wielokrotnie powracało na Broadwayu, a ostatnie miało miejsce w 2002 r., a w obsadzie gościł Paul Newman.

Po tym, jak Suri, córka Katie, rozpoczęła w tym roku naukę na Carnegie Mellon University po ukończeniu renomowanej LaGuardia High School for Music & Art and Performing Arts w Nowym Jorku, Katie wróciła na Broadway.

Przez lata liceum, które rzekomo było inspiracją dla filmu „Sława”, wykształciło znaczącą grupę sławnych osobistości.

Wybitni absolwenci obejmują szerokie spektrum, w tym wielkie nazwiska, takie jak Al Pacino i Liza Minnelli, a także Jennifer Aniston i Adrien Brody. Do nowszych sukcesów należą Ansel Elgort i Timothee Chalamet.

Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

Po ukończeniu szkoły średniej Suri zdecydowała się zapisać na Uniwersytet Carnegie Mellon. Obecnie ma zamiar studiować tam na kierunku moda.

Niedawno wewnętrzne źródło DailyMail.com ujawniło, że jest nie tylko mądra, ale także wyrasta na bardzo inteligentną młodą damę. Ponadto utrzymuje zwarty krąg wiernych przyjaciół i jest głęboko zakorzeniona w swoim pochodzeniu.

Wręcz przeciwnie, według doniesień mama Suri jest głęboko poruszona myślą o wyjeździe Suri na studia do Pittsburgha. Źródło dodało, że choć Katie jest niezmiernie dumna ze swojej córki, jest też opiekuńcza w zauważalnym stopniu.

W 2005 roku Katie, znana dzięki roli w serialu dramatycznym dla nastolatków Dawson’s Creek, zaczęła spotykać się z Tomem. Zaręczyli się zaledwie po siedmiu tygodniach ich związku.

W listopadzie 2006 roku, siedem miesięcy po narodzinach ich córki Suri, zdecydowali się na ceremonię scjentologiczną w Castello Orsini-Odescalchi w Bracciano.

Katie Holmes prezentuje słynny styl uliczny po tym, jak jej broadwayowska inscenizacja „Naszego miasta” zebrała mieszane recenzje

W 2012 roku Katie wszczęła proces rozwodowy, który został oficjalnie zakończony w ciągu 10 dni. Jak donosi magazyn People, Katie objęto podstawową opieką Suri, a Tomowi pozwolono na wizyty.

W 2016 roku Ron Miscavige, ojciec przywódcy scjentologii Davida Miscavige’a, podzielił się z TopMob, że obawy Katie dotyczące scjentologii i jej potencjalnego wpływu na Suri były jednymi z czynników, które doprowadziły do ​​jej decyzji o rozstaniu się z Tomem.

Według doniesień aktor z Top Gun Maverick miał zapewniać Katie roczną pensję w wysokości 400 000 dolarów aż do ukończenia przez Suri 18 lat, a teraz ma pokryć jej wydatki na studia.

Przez ostatnie jedenaście lat Tom nie pojawiał się na zdjęciach z córką, a w 2018 roku pojawiły się plotki mówiące, że celowo trzymał się z daleka od Suri.

Według naszego źródła każda osoba ma swobodę odwiedzania swojego dziecka, kiedy tylko tego pragnie. Jednak woli tego nie robić, ponieważ dziecko nie należy do Kościoła scjentologicznego.

2024-10-13 05:21