Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky’ego

Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky'ego

Jako oddana obserwatorka urzekającej podróży Lady Gagi muszę przyznać, że jej historia miłosna z Michaelem Polanskym jest po prostu niezwykła. Od ich szczerych wyznań po niezachwiane wsparcie w trudnych chwilach widać, że łączy ich głęboka więź.

Gdy matka Lady Gagi po raz pierwszy spotkała Michaela Polansky’ego, nie było trudno stwierdzić, że była nim bardzo zafascynowana.

Ponieważ Cynthia Germanotta miała przeczucie, że inwestora i jej córkę łączy coś innego niż zły romans.

W wywiadzie dla Vogue opublikowanym 5 września Gaga (Stefani Joanne Angelina Germanotta) wspominała: „Mamo, myślę, że właśnie przedstawiłaś mnie mojemu przyszłemu mężowi” – ​​odpowiedziała – „Nie jestem jeszcze gotowa na spotkanie z moim mężem !” Nie wiedziałam, że moja mama… znalazła dla mnie idealną partnerkę?

W 2019 roku, kiedy spotkali się na przyjęciu urodzinowym Seana Parkera (z którym wcześniej współpracowali w wielu organizacjach), zdobywczyni nagrody Grammy przyznała, że ​​silna więź, którą wyczuwała między nimi jej matka, nie była jedynie złudzeniem optycznym.

Wspomniała, że ​​została zaproszona, i głośno zastanawiała się, czy Michael będzie obecny. Jej matka potwierdziła, że ​​tak, więc wzięła udział w zgromadzeniu. Przez cały czas trwania wydarzenia uporczywie wypytywała o niego, dopóki się do niej nie zbliżył. Wdali się w fascynującą, trzygodzinną dyskusję.

Wyobraź sobie, że Lady Gaga zwraca na siebie nieoczekiwaną uwagę na spotkaniu towarzyskim – scenariusz, który może wydawać się surrealistyczny, dopóki nie stanie się rzeczywistością. Polański dał jednak wgląd w tę wyjątkową sytuację.

Wspomniał magazynowi, że nie wiedział o niej zbyt wiele i przyznał, że nie był pewien, czego się spodziewać. Jednak po spotkaniu był zaskoczony jej życzliwością i zapałem – naprawdę chciała poznać jego doświadczenia z dzieciństwa w Minnesocie.

Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky'ego

Według tego, co podzieliła się z Vogue, Gaga i Polansky dużo rozmawiali przez telefon przed pierwszą randką, ostatecznie zakochując się w sobie. Fotografowie wkrótce uchwycili ich całujących się w Las Vegas w sylwestra. W lutym 2020 roku, wkrótce po pojawieniu się zdjęć ich całujących się w Miami, publicznie potwierdziła ich związek na Instagramie.

Inwestor kapitału wysokiego ryzyka tak skomentował publikację: „Przeżyliśmy naprawdę wyjątkową fazę codziennej normalności” – powiedział. „Tego rodzaju rutynowe interakcje są niezbędne, aby każdy związek mógł się autentycznie rozwijać – chodzenie na spacery, parzenie kawy, spędzanie czasu ze zwierzętami, dzielenie się książkami.

Chociaż Lady Gaga może mieć wiele argumentów za utrzymaniem tajemnicy na temat swojego związku z Polańskim, od czasu do czasu dostarcza wglądu w ich wspólne życie – na przykład publikując zdjęcia z okresu kwarantanny, nazywając go „miłością mojego życia” podczas Wywiad z MSNBC i wyrażenie swojego uczucia w związku z piosenką „Stupid Love”, która opowiada o odnajdywaniu prawdziwej miłości i akceptowaniu wrażliwości, z podpisem brzmiał: „Mam GŁUPĄ miłość.

Nie oznacza to jednak, że artystka „Just Dance” będzie otwarcie i bez zastrzeżeń ujawniała każdy aspekt swojego życia osobistego i kariery zawodowej.

Drodzy fani, w roku 2023 trochę odsunę się od reflektorów online. Choć możesz mnie mniej zauważać, wiedz, że ten spokojny czas był niesamowitą podróżą w kierunku uzdrowienia, odmłodzenia i wzrostu – dla mojej duszy, myśli, ciała i twórczego ducha. Tworzę sanktuarium, osobistą przestrzeń, tylko dla siebie. Rozumiem, jeśli ta zmiana wydaje się niezwykła, ponieważ w przeszłości zawsze byłem bardziej otwarty (mam nadzieję, że niektórzy z Was wywołają chichot). Bądźcie pewni, moja miłość do każdego z Was, moich niesamowitych fanów i małych potworów, pozostaje niezachwiana – jest tak stała jak gwiazdy w górze.

Jasne jest, że Gaga i Polansky nie byli powierzchowni, jeśli chodzi o ich związek. Tak naprawdę jeszcze bardziej pogłębili swoją więź, zaręczając się podczas wspinaczki tuż po jej urodzinach w marcu, które nastąpiły tuż po nich.

1 października w odcinku Jimmy Kimmel Live! poinformowała, że ​​weszliśmy na najwyższy punkt, obejrzeliśmy widok i zrobiliśmy kilka zdjęć. Po zejściu na dół wróciliśmy do naszego pokoju i rozmawialiśmy. Co ciekawe, typowe dla niego było pytanie, czy może najpierw zapytać mnie. Zanim faktycznie złożył propozycję, poprosił o pozwolenie na złożenie propozycji. Chętnie się zgodziłem, mówiąc: „Tak! Wszystko w porządku!

Wkrótce potem widzowie zaczęli obserwować Lady Gagę noszącą pierścionek z brylantem na tym konkretnym palcu. Jednak dopiero gdy podczas rozmowy z premierem Francji Gabrielem Attalem na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 r. – gdzie wystąpiła podczas ceremonii otwarcia – określiła Polańskiego jako swojego narzeczonego, oficjalnie potwierdzono informację o zaręczynach.

A co przyszli Państwo młodzi zaplanowali na swój ślub?

Powiedziała Jimmy’emu Kimmelowi: „Często rozmawiamy o wspólnej wizycie w sądzie i zjedzeniu chińskiego jedzenia. Jednak biorąc pod uwagę moją naturę, może to przerodzić się w niezłe widowisko, nawet z udziałem jednorożców.

Chociaż fani nie otrzymali oficjalnego powiadomienia „Zapisz datę”, artysta „Telephone” był wyjątkowo zajęty – a raczej bardzo zajęty. Oprócz promowania swojego nadchodzącego filmu Joker: Folie à Deux i towarzyszącego mu albumu Harlequin (wyprodukowanego przez Polansky’ego), Gaga w dalszym ciągu zarządza swoją linią kosmetyków Haus Labs i zasugerowała Vogue’owi, że pracuje nad popowym albumem. Co więcej, para konsekwentnie demonstruje wzajemne wsparcie w swojej karierze.

30 września na premierze Jokera w Los Angeles podzieliłem się z TopMob News moim podziwem dla wyjątkowego podejścia Michaela do pracy. Jego błyskotliwość zawsze mnie zadziwia. Przez lata miałem zaszczyt obserwować go w różnych aspektach biznesu, nauki, biotechnologii, filantropii, a także muzyki. Jest coś w jego talencie, co sprawia wrażenie niemal magicznego.

Stwierdziła: „Łączy nas niezwykłe twórcze połączenie, a wspólna praca nad „Harlequinem” była wyjątkowo magiczna pod każdym względem.

Po oklaskach dla Gagi i Polansky’ego czytaj dalej, aby powspominać ich drogę ku zaręczynom.

Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky'ego

Na początku 2020 roku zachwyciły mnie wiadomości, które śledziłem, podobnie jak wiele innych osób – widziano Lady Gagę, po rozstaniu z Christianem Carino w 2019 roku, całującą się z Michaelem Polanskym w Nowy Rok .

Lady Gaga potwierdziła swój nowy związek w mediach społecznościowych w lutym 2020 r., publikując zdjęcie, na którym siedzi na kolanach Michaela podczas Super Bowl, opatrzone podpisem „Świetnie się bawiliśmy w Miami. Pozdrawiam wszystkie moje Małe Potwory i fanów, wy są po prostu najlepsi!

W przeciwieństwie do utrzymywania życia prywatnego od początku ich związku, Gaga otwarcie wyraziła swoje głębokie uczucia do Michaela, biznesmena i byłego dyrektora generalnego Parker Group z siedzibą w San Francisco. Na dowód w marcu 2020 roku zamieściła ich wspólne zdjęcie z podpisem: „Mam naprawdę silną miłość.

Podczas wywiadu dla programu Morning Joe w MSNBC w kwietniu 2020 r. czule nazwałem zdobywcę Oscara Michaela „miłością mojego życia”.

W marcu 2021 roku podarował jej ogromny bukiet kwiatów na 35. urodziny, co spowodowało, że Gaga napisała na Instagramie: „Uwielbiam cię, kochanie. Nie mogę się doczekać, aż wrócę do domu z tobą i naszymi psami, to wszystko, o czym marzyłam. pragnąć.

Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky'ego

W 2021 roku, po lutowym ataku na jej buldogi francuskie i wyprowadzającego psy Ryana Fischera, piosenkarka „Born This Way” wydała niezwykłe oświadczenie na temat swojego życia z Michaelem. Powiedziała The Hollywood Reporter: „Moje psy i osoba, którą kocham, to cały mój świat.

Spekulacje na temat zaręczyn Lady Gagi i Michaela zaczęły krążyć w kwietniu 2024 roku, kiedy zauważono ją noszącą duży pierścionek z brylantem na palcu serdecznym. Jednak na razie postanowili milczeć na temat tych plotek.

Po spektakularnym występie otwierającym „Mon Truc En Plumes” Zizi Jeanmaire na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu, którego inaugurację pomogła, ostatecznie potwierdziła swoje zaręczyny 28 lipca podczas rozmowy z premierem Francji Gabrielem Attalem, przedstawiając go jako swoje przyszły małżonek.

Jak narodził się romans Lady Gagi i Michaela Polansky'ego

4 września 2024 roku na Festiwalu Filmowym w Wenecji przeszli razem jako para swój pierwszy czerwony dywan, uczestnicząc w premierze filmu „Joker: Folie à Deux”.

Michael dołączył do Gagi na premierze filmu Joker: Folie à Deux w Londynie pod koniec września 2024 r.

W programie Graham Norton Show piosenkarka ujawniła, że ​​potajemnie zaręczyli się w prima aprilis.

„Właściwie myślałam, że żartuje, ale tak nie było” – powiedziała Gaga. – Ale było naprawdę miło.