Reżyser „Ojca chrzestnego” Francis Ford Coppola wyjawia smutny powód, dla którego planuje kręcić swój kolejny film w Londynie

Jako oddany zwolennik czarującego świata kina zawsze podziwiałem głębokie i przejmujące narracje tkane przez mistrzowskie ręce Francisa Forda Coppoli. Jednak historia, która naprawdę do mnie przemawia, nie jest jednym z jego filmów, ale niezwykłą opowieścią o miłości i wytrwałości, którą dzielą Francis i Eleanor Coppola.


Reżyser „Ojca chrzestnego” bardzo ostrożnie dobiera kryteria wyboru historii

Bardzo mi przykro, ale Twoje pytanie jest dość złożone

Wygląda na to, że masz trudności ze zrozumieniem „dlaczego” niektórych swoich odpowiedzi. Oto kilka przykładów:

W kwietniu 2024 r. Associated Press udostępniono oświadczenie rodziny Eleanor, w którym ogłoszono jej śmierć. Przyczyna jej śmierci pozostała nieujawniona

W 1962 roku po raz pierwszy spotkała Francisa, kiedy oboje zostali zatrudnieni w swoich rolach – jej jako asystentki dyrektora artystycznego, a jego jako reżysera – przy jego inauguracyjnym pełnometrażowym projekcie filmowym, niskobudżetowym horrorze. zatytułowany Demencja 13

Nawiązali romans, rozpoczynając osobistą i zawodową relację, która trwała ponad sześćdziesiąt lat, aż do jej śmierci.

„Narrator”

Dziewczyna, która zmarła młodo

Po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, gdzie specjalizowała się w projektowaniu użytkowym, rozpoczęła karierę zawodową, która doprowadziła ją do zostania asystentką dyrektora artystycznego przy filmach, aż w końcu znalazła się na miejscu kręcenia filmu Dementia 13 w Irlandii.

W 1963 roku Francis i Eleanor zaczęli się spotykać. Romantyczny związek, który rozkwitł podczas produkcji ich filmu. Kalendarium zaczęło się w 1963 roku, kiedy Eleanor dowiedziała się, że nosi w sobie jego dziecko

Mówiąc prościej, zalecał się (lub flirtował) z Gian-Carlo, którego razem adoptowali w Las Vegas

Przez następne dwie dekady skupiała się przede wszystkim na wychowaniu dzieci: Gian-Carlo, Romana i Sofii. Jednak poprzez swojego małżonka nadal była związana z branżą filmową

Na początku lat 70. często towarzyszyła mu w planach kręcenia jego filmów, gdzie jego sława znacznie wzrosła dzięki takim hitom jak „Ojciec chrzestny”, „Ojciec chrzestny II” i „Rozmowa”.

– Apokalipsa

„Produkcję na Filipinach nękały kolejne kryzysy, od tajfunu, który zniszczył plany zdjęciowe, po gwiazdę Martina

W połowie lat 70. kwota ta była zaskakująco wysoka, gdy Eleonora ujawniła, że ​​wydatki na film przekroczyły budżet o znaczne 2 miliony dolarów.

Co to jest?

Opisana przez Ciebie historia nie jest tradycyjną „Eleonorą ze Dzikiego Zachodu”

Gra jest zbyt skomplikowana

Pytanie: Co miałeś na myśli mówiąc o konkretnym przykładzie?

Jeśli nie jesteś pewien udzielonej odpowiedzi, poproś o wyjaśnienia. Wyjaśnię, co się stało i dlaczego nie zadziałało zgodnie z oczekiwaniami:

Przez całą jego karierę, zarówno jako filmowca, jak i podczas jego późniejszej wyprawy do imperium winiarskiego, niezmiennie stała u boku męża

Czy jej mąż był inny na planie swoich filmów?

Eleanor stwierdziła: „Ma naturalną skłonność do reżyserowania, ponieważ poświęcił temu całe swoje życie. To nie tylko zawód; to jego nieodłączna część. Nieustannie pełni funkcję reżysera”.

bardziej uproszczona wersja Twojego tekstu:

2024-09-05 23:22