George Clooney i Brad Pitt w końcu rozstrzygnęli swoją „wojnę barwenową” i ujawnili, kto od ponad 40 lat najlepiej nosił fryzurę z lat 80.

Och, moi drodzy fani hollywoodzkiej rodziny królewskiej, pozwólcie, że uraczę was moim niepohamowanym entuzjazmem dla tej kuszącej przepychanki pomiędzy dwoma tytanami z Tinseltown! Brad Pitt i George Clooney, dynamiczny duet, który gości na naszych ekranach od dziesięcioleci, w końcu przenieśli swoją przyjacielską rywalizację na zupełnie nowy poziom – debatę barwenową z czasów świetności lat 80.!


Brad Pitt uważa, że ​​nosił barwę „lepiej” niż George Clooney.

W latach 80. ta dobrze znana hollywoodzka postać (wówczas 60-letnia) nosiła wydatną fryzurę podobną do George’a i oboje nawiązali do popularnego wyglądu tamtej dekady.

We wspólnym wywiadzie dla GQ opowiedzieli o swoim zabawnym konkursie fryzur, a Brad w humorystyczny sposób zasugerował, że styl ten mógł mu bardziej pochlebiać.

Brad powiedział: „Powiedziałbym, że jeden z najwspanialszych, jakie kiedykolwiek istniały…”

George wtrącił się: „To była moja barwena czy twoja barwena?”

 Brad odpowiedział: „Powiem swoje”.

Jednak George Clooney, niegdyś wybitna postać na ostrym dyżurze, skomentował, że chociaż mogli twierdzić inaczej, dni spędzone w serialu były dla nich obojga naprawdę przyjemnym i wspólnym doświadczeniem.

Brad i George po raz pierwszy wystąpili wspólnie w filmie Ocean’s Eleven z 2001 roku. Następnie ponownie pracowali razem przy Ocean’s Twelve (2004) i Ocean’s Thirteen (2007).

Brad pojawił się także w pierwszym reżyserskim dziele George’a „Wyznania niebezpiecznego umysłu”, wydanym w 2002 r., a także był częścią obsady w produkcji braci Coen „Burn After Reading”, która ukazała się w 2008 r.

Dodatkowo wystąpili w inscenizacji „8” Dustina Lance’a Blacka z 2012 roku, która była transmitowana na żywo w serwisie YouTube i szczyciła się znakomitym zespołem, w skład którego wchodzili między innymi Kevin Bacon, Jamie Lee Curtis.

W swoim najnowszym projekcie, zatytułowanym Wolfs, duet przedstawia dwóch niezależnych „samotnych wojowników” o silnej woli – profesjonalnych specjalistów od rozwiązywania problemów, których życie staje w obliczu dramatycznej zmiany, gdy powierzono im tę samą misję.

W 2022 roku wyszło na jaw, że zarówno Pitt, jak i Clooney zgodzili się na obniżkę wynagrodzeń, aby ich film oprócz streamingu w Apple TV Plus mógł mieć premierę kinową.

Rok 2022 był pełen ekscytacji, gdy sytuacja przerodziła się w jeden z tych rzadkich, intensywnych konkursów ofertowych, a sytuacja znacznie się nasiliła. Ostatecznie Apple zaprezentowało niezwykle wysoką liczbę zarówno Bradowi, jak i mnie, jak podzielił się z Deadline.

Jako doświadczony filmowiec z wieloletnim doświadczeniem w branży mogę zaświadczyć, że negocjacje ze studiami takimi jak Apple mogą być trudne, ale owocne. W tym konkretnym przypadku wyraziliśmy chęć zminimalizowania naszych nakładów, o ile mogliśmy zapewnić kinową premierę naszego projektu. Ku mojej uldze odpowiedzieli pozytywnie, entuzjastycznie potwierdzając naszą prośbę. Właśnie takie chwile przypominają mi o duchu współpracy w Hollywood i potencjale kreatywnych partnerstw, które mogą prowadzić do przełomowego kina.

Apple TV+ zwyciężyło w zaciętej rywalizacji, w której wzięło udział aż dziesięć studiów, takich jak Sony, Lionsgate, Annapurna, MGM, Universal, Warner Bros, Netflix i Amazon, aby zabezpieczyć prawa do filmu.

Twórcą filmu „Wilki” jest Jon Watts, reżyser, który popularność wśród fanów zyskał dzięki pracy przy filmach o Spider-Manie z udziałem Toma Hollanda: „Spider-Man: Homecoming” (2017), „Spider-Man: Daleko od W domu” (2019) i „Spider-Man: Nie ma drogi do domu” (2021). Ponadto wyreżyserował horror o zjawiskach nadprzyrodzonych „Klaun” (2014) i thriller drogowy „Cop Car” (2015).

2024-08-13 22:22