Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego

Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego

Jako oddana obserwatorka kariery Emmy Stone muszę przyznać, że jej skromna wizyta na kultowej Portobello Road w Londynie jest niezwykle intrygująca! Oczekiwanie na kontynuację Cruelli rosło odkąd Disney ogłosił jej produkcję, a powrót Emmy na miejsce kręcenia tylko jeszcze bardziej podsyca moją ekscytację.


W czwartek Emma Stone dyskretnie zatrzymała się przy starym planie filmowym Cruella, który znajduje się przy Portobello Road w Londynie, przed zbliżającą się premierą kontynuacji filmu.

Podczas swobodnego wyjścia 35-letnia amerykańska aktorka, znana z roli Cruelli de Mon w przebojowym filmie Disneya z 2021 roku, emanowała ponadczasową elegancją, ubrana w sweter w paski i dżinsy.

Pod swobodną czapką i okularami przeciwsłonecznymi ukryła swoje dobrze znane rysy twarzy. Na zakończenie założyła parę stylowych brązowych sandałów.

Dwukrotna zdobywczyni Oscara nosiła niezbędne przedmioty w kompaktowej czarnej skórzanej torebce, ozdabiając się złotą biżuterią.

Ulica Portobello Road, znana z targowisk z antykami, pojawiła się w filmie w scenach, w których główna bohaterka Emma wybierała się na zakupy w celu zakupu eleganckiej sukienki.

Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego

Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego

Około miesiąc po premierze filmu w kinach Disney ogłosił, że kontynuacja filmu rzeczywiście jest w toku, a około dwa miesiące później Emma sfinalizowała zgodę na ponowne zagranie swojej roli.

Podczas premiery latem 2021 r. zarobił na całym świecie około 235,5 miliona dolarów przy początkowym budżecie wynoszącym około 100 milionów dolarów, co przełożyło się na znaczne zyski.

Aktorka zapewniała nas wcześniej, że kontynuacja rzeczywiście powstaje. Miejmy nadzieję, że zobaczymy to wcześniej, zamiast czekać dłużej.

Zapytana przez Variety, czy recenzowała już scenariusz kontynuacji, przyznała, że ​​jest on obecnie w fazie tworzenia lub, jak to ujęła, „praca w toku”.

„Tak, zobaczymy, co się stanie” – powiedziała na pytanie: „Jak bardzo chcesz do tego wracać?”

Jako oddana wielbicielka mogę szczerze powiedzieć, że jest po prostu urzekająca. A co do naszych planów na przyszłość, cóż, czas pokaże. Szczerze mówiąc, wszystko wciąż nabiera kształtu – to proces ciągły. Tak bym to ujął.

Oczekuje się, że zarówno Craig Gillespie, który wyreżyserował Cruellę i wcześniej pracował nad Ja, Tonya, jak i Tony McNamara, scenarzysta Cruelli i Poor Things, powrócą w nadchodzącej kontynuacji. Wydaje się jednak, że postęp w realizacji projektu jak dotąd uległ spowolnieniu.

Jako zagorzały wielbiciel nie mogę powstrzymać się od narastającego we mnie oczekiwania, odkąd Disney nie podał nam harmonogramu produkcji ani daty premiery Cruelli 2! Dreszcz emocji związany z kolejną przygodą z naszą ukochaną nikczemnością to jedyne, co przychodzi mi do głowy!

Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego
Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego
Emma Stone ukrywa się pod czapką i okularami przeciwsłonecznymi, gdy ponownie odwiedza miejsce, w którym kręcono Cruellę w Londynie – przed długo oczekiwaną kontynuacją hitu kinowego

W obliczu niszczycielskiego wpływu pandemii na premiery kinowe wiele filmów skierowano bezpośrednio do platform streamingowych, takich jak Netflix i Disney+, oferując aktorom takim jak ja stosunkowo niskie płatności rezydualne.

W 2021 roku przedstawiciel Emmy, Patrick Whitesell, stwierdził, że umowa dotycząca Cruelli II zapewnia aktorom uczciwość: „Biorąc pod uwagę znaczące zmiany w świecie mediów, niesprawiedliwe jest, aby dystrybutorzy ponosili znaczną część ryzyka, podczas gdy ich partnerzy kreatywni pozostają na uboczu .’

Jako doświadczony producent, który spędził lata poruszając się po złożonym świecie Hollywood, nauczyłem się, że znalezienie równowagi między ochroną artystów a zjednoczeniem interesów studiów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu. Ta umowa stanowi doskonały przykład tego, że można osiągnąć sprawiedliwe rozwiązanie, które chroni twórczą integralność talentów, zapewniając jednocześnie stabilność finansową studiów. Z mojego osobistego doświadczenia wynika, że ​​byłem świadkiem zbyt wielu przypadków, w których ta delikatna równowaga nie została zachowana, co prowadziło do napiętych relacji i straconych szans dla wszystkich zaangażowanych stron. To porozumienie daje nadzieję, że w branży rozrywkowej może nadejść nowa era współpracy i zrozumienia.

Jako zapalony zwolennik jestem pełen optymizmu, że ta innowacja może posłużyć za latarnię morską, zapraszając jeszcze więcej artystów i twórców takich jak ja do przyłączenia się do kwitnącej społeczności na tych rozwijających się platformach, przyczyniając się w ten sposób do ich triumfu.

2024-08-09 12:38