Jessica Alba prezentuje swoją wyrzeźbioną sylwetkę w fioletowym stroju od bikini na plaży, a następnie delektuje się lodami podczas zabawnego rodzinnego wyjazdu do Francji

Jako ekspert stylu życia z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem muszę powiedzieć, że życie Jessiki Alby wydaje się być spełnieniem marzeń. Jej umiejętność równoważenia udanej kariery, kochającej rodziny i odlotowego stylu życia jest naprawdę inspirująca.

Jessica Alba nadal delektowała się rodzinnymi wakacjami w Europie, publikując urzekające zdjęcia z uroczego pobytu w Prowansji we Francji – naprawdę magicznym miejscu.

W sobotę 43-letnia długoletnia mieszkanka Sin City, która niedawno wywołała poruszenie na Mykonos swoim prawie nagim strojem, udostępniła na swoim Instagramie niesamowitą serię zdjęć.

Ubrana w modny fioletowy dwuczęściowy kostium kąpielowy, urzekająca aktorka pochwaliła się swoim promiennym uśmiechem, gdy tańczyła podczas rejsu łodzią, eksponując swój blask.

Później przyłapano oszałamiającą kobietę w kostiumie kąpielowym pływającą na zapierającej dech w piersiach pięknej plaży. Potem podczas zakupów częstowała się lodami.

Na zdjęciach w rolach głównych występują jej córka Haven (13 lat) i sześcioletni syn Hayes, którego dzieli z mężem Cashem Warrenem (45 lat). Para ma także córkę Honor (16 lat).

Na swoich zdjęciach napisała: „Moustier! – Wioska tak oszałamiająca, że ​​ma wodospad w samym sercu! Dzięki przyjaciołom mojej teściowej, Susie, Pierre’owi i Lawrence’owi, mogliśmy odkryć wszystkie lokalne atrakcje! Pozdrowienia dla nich!”

Doszła do wniosku, że wędrowaliśmy po okolicy, odkryliśmy miasto, weszliśmy do kościoła, pomodliliśmy się i zapaliliśmy świecę, delektowaliśmy się pysznym jedzeniem i pływaliśmy w Gorges du Verdon. Serdecznie sugeruję odwiedzenie tego regionu, jeśli znajdziesz się w Prowansji.

Na początku tego roku Jessica i Cash świętowali 16. rocznicę małżeństwa.

W mediach społecznościowych umieściła szczery hołd, dzieląc się zdjęciami z przeszłości z mężem.

„16 lat małżeństwa, 20 lat jako para i nieskończona ilość lat przed nami… Życzę ci szczęśliwej rocznicy, @cash_warren!”

Alba skomentowała: „Powinniśmy być z siebie dumni, że zaszliśmy tak daleko”. Następnie dodała: „Żadne instrukcje ani rady nie mogą naprawdę przygotować cię na odpowiedzialność za związanie się z kimś i podjęcie decyzji o założeniu rodziny”.

W 2005 roku, gdy oboje byli częścią ekipy filmowej Fantastycznej Czwórki (wydanej w 2005 roku), Alba spotkała się z Warrenem, który miał wtedy 45 lat. Pobrali się podczas prostej ceremonii ślubnej w sądzie w maju 2008 roku.

Ja, oddany partner, ujawniłem ludziom klucz do mojego 16-letniego związku z Warrenem: „To wymaga przemyślanej decyzji. Trzeba naprawdę znaleźć czas na wspólne spędzenie czasu.

Podkreśliła, że ​​rutynowe wykonywanie codziennych zadań to po prostu sposób, w jaki toczy się życie, ale należy pamiętać, że powinniśmy traktować siebie priorytetowo. Niezbędne jest wykorzystywanie okazji do interakcji, śmiechu, odkładania telefonów i prawdziwego łączenia się ze sobą.

Zapewniała, że ​​w każdej sytuacji, dobrej czy złej, zawsze będzie myślała: „Nawet w najgorszym momencie, z tobą wciąż jestem w lepszym miejscu”.

Już wcześniej szedłem tą drogą i z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że zadaję sobie pytanie: „Czy moje życie byłoby lepsze, gdybyśmy nie byli razem?”. jest kluczową kwestią do rozważenia. Za każdym razem, gdy zadawałem to pytanie w moich związkach, odpowiedź zawsze brzmiała stanowcze „Nie”. Wygląda na to, że nasze połączenie, pomimo wzlotów i upadków, wnosi do naszego życia wyjątkową wartość, której nie chcielibyśmy porzucić. Może nie jesteśmy romantycznymi partnerami, ale jesteśmy przyjaciółmi – ​​więź, która wykracza poza typowe definicje i zapewnia nam komfort i zrozumienie, których potrzebujemy w tej podróży zwanej życiem.

Podczas niedawnej rozmowy z Marie Claire Mexico w zeszłym miesiącu Alba podkreśliła pozytywny wpływ, jaki terapia może mieć na samopoczucie psychiczne.

„Powiedziała: «To zapewniło platformę, na której moje emocje mogły się ujawnić i przetrwać, nie obezwładniając mnie całkowicie»”.

Odkryto, że osoby posiadające wielką siłę to często osoby, które potrafią swobodnie wyrażać swoje uczucia i akceptować swoją wrażliwość.